REKLAMANaturio_banner główny_styczeń 2020

HANDEL I DYSTRYBUCJA

krajowe sieci handlowe

 

26 listopada 2019, 13:06

(for. materiały prasowe)

Kuchenne roboty i 10 tys. na wakacje marzeń. Od 26 listopada do końca roku potrwa specjalna akcja dla konsumentów pod hasłem „Zimowa loteria pełna prezentów na gwiazdkę. Kupuj i wygrywaj w sklepach Chorten”. W akcji biorą udział uznani producenci.

REKLAMA

Cztery roboty planetarne Kenwood dla miłośników gotowania, cztery nagrody finansowe po 1000 zł na prezenty pod choinkę, cztery konsole X Box One, a w finale 10 tys. zło na wakacje marzeń – to nagrody, które mogą wygrać klienci sklepów z logo Grupy Chorten. W przedświątecznej akcji bierze udział blisko 600 obrandowanych placówek handlowych na terenie przede województwa podlaskiego, ale także lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, wystarczy, by klienci zrobili zakupy za minimum 25 zł, kupując minimum jeden produkt z 23 marek biorących udział w programie i zarejestrowali swój paragon.

- Jest to druga edycja organizowanej przez nas akcji w okresie przedświątecznym, którą zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, dając im możliwość wygrania nagród. Dużym zainteresowaniem cieszyła się organizowana latem loteria urodzinowa na 10-lecie Grupy Chorten, więc i ten wyjątkowy rok jubileuszowy chcemy zakończyć działaniem skierowanym do konsumentów - podkreśla Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten. - Program lojalnościowy wsparliśmy specjalną kampanią medialną, wszystkie punkty biorące udział w projekcie są oznaczone plakatami i ulotkami, więc liczymy, że klienci będą chętnie próbować swojego szczęścia przy okazji codziennych zakupów – dodaje.

W akcji biorą udział uznani producenci. Zgłaszać się do loterii mogą klienci, którzy wybiorą produkty marek: Bracia Koral Lody Jak Dawniej, Coca-Cola, Dr Gerard, Hortex, Kamis, Kasztelan, Krakus, Milka, Lech, Mlekovita, Łomża, Łukosz, Pepsi, Proste Historie, Renifer, Sokołów, Tymbark, Tchibo, Wedel, Winiary, Żywiec i Z Podlaskiej Spiżarni.

- Tchibo chętnie weszło do akcji „Zimowa loteria sklepów Chorten”, ponieważ okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci chętnie kupują większe ilości kawy z myślą o świętach, a przy okazji wybierając właśnie nasze produkty, mogą wygrać atrakcyjne nagrody jako prezenty pod choinkę. Chcemy, by nasza marka była pozytywnie kojarzona przez klientów sklepów Chorten, a takie projekty lojalnościowe także mają na to wpływ – mówi Izabela Kurdzieko, local key account manager Tchibo. W ramach akcji przewidziano cztery losowania nagród, pierwsze już w Mikołajki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony