REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Trufle (18-21.10.2018)

Coca-Cola zadeklarowała fundamentalną zmianę swojego podejścia do opakowań. Jej celem jest, aby do 2030 roku dokonywać zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

(Pixabay CC0)

Zamiar ten stanowi oś nowej wizji firmy w zakresie opakowań „World Without Waste”. W ramach programu Świat bez Odpadów to dążenie firmy systemu Coca-Cola chcą zrealizować wieloletnią inwestycję, której skutkiem będzie stworzenie opakowań w 100 proc. nadających się do recyklingu.

– Świat ma problem z odpadami opakowaniowymi i, podobnie jak wszystkie firmy, czujemy się odpowiedzialni, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu - mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company. – Poprzez strategię „World Without Waste” inwestujemy w naszą planetę i nasze opakowania, aby problem odpadów stał się przeszłością - dodał Quincey.

The Coca-Cola Company i partnerzy – rozlewcy – wspólnie stawiają sobie za cel, aby do 2030 r. zebrać i poddać recyklingowi tyle opakowań, ile trafia od firmy na rynek, tak aby dać im więcej niż jedno życie. W tym celu firma chce przeznaczyć swój budżet marketingowy na działania, które mają uświadamiać co, jak i gdzie przeznaczać do recyklingu. Coca-Cola będzie promować zbiórkę opakowań w całej branży, włącznie z butelkami oraz puszkami innych firm. System firm Coca-Cola będzie współpracował z lokalnymi społecznościami, partnerami branżowymi, klientami oraz konsumentami, aby pomóc w rozwiązywaniu takich problemów jak odpady opakowaniowe oraz zanieczyszczenie mórz.

Aby osiągnąć zamierzenia, Coca-Cola kontynuuje działania zmierzające do tego, żeby na całym świecie wszystkie jej opakowania w 100 proc. nadawały się do recyklingu. Firma produkuje lepsze butelki, zarówno poprzez użycie bardziej przetwarzalnego materiału, jakim jest żywica roślinna, jak i poprzez zmniejszenie wagi plastiku w każdym opakowaniu.

Do 2030 roku firmy systemu Coca-Cola zamierzają wytwarzać butelki z materiałów pochodzących średnio w 50 proc. z recyklingu. Celem jest ustanowienie nowego światowego standardu pakowania napojów. Już obecnie większość opakowań firmy nadaje się do recyklingu.

Wizja „Świat bez Odpadów” to również kolejny krok w dążeniu firmy do zrównoważonego rozwoju, opartego na efektywnym uzupełnianiu wody wykorzystywanej przy końcowym etapie produkcji napojów. Firma osiągnęła i przekroczyła ten cel w 2015 r., czyli pięć lat wcześniej niż zakładano.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony