REKLAMAHELIO - MASY - BANER GŁÓWNY (10-16.02.2020)

(fot. Pixabay)

Coca-Cola poinformowała, że nie zamierza rezygnować z plastikowych butelek. Przedstawicielka firmy produkującej ponad 3 mln ton plastiku rocznie twierdzi, że takiej zmiany nie chcieliby klienci – informuje serwis noizz.pl.

REKLAMAMAGO - Euroshop - Belka w artykułąch (04-18.03.2020)

Szacuje się, że jeden z największych producentów słodzonych napoi na świecie produkuje ok. 200 tys. plastikowych butelek na minutę. Jak zauważa noizz.pl, tak duża skala przekłada się na miliony ton niepotrzebnego plastiku, przez co w 2019 roku Coca-Cola została uznana przez organizację charytatywną Break Free from Plastic za najbardziej zanieczyszczającą środowisko firmę na świecie.

Jednak podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos szefowa firmy ds. zrównoważonego rozwoju Bea Perez poinformowała, że Coca-Cola nie zrezygnuje z plastikowych opakowań, bo te są wygodne dla klientów.

- Z naszych badań wynika, że nasi odbiorcy cenią sobie plastikowe butelki m.in. dlatego, że mogą być użyte ponownie i ze względu na ich minimalną masę - tłumaczyła. - Jednocześnie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że nasza firma musi stać się bardziej przyjazna środowisku - dodała.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony