REKLAMAGOODMAN - Baner Główny (maj-czerwiec 2018)

PROMOCJE I MARKETING

 

10 maja 2018, 17:12

wiadomoscihandlowe.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Centrala i zakład Coca-Cola HBC w Warszawie

Centrala i zakład Coca-Cola HBC w Warszawie (fot. By Cezary Piwowarski - Praca własna, GFDL (Wikimedia Commons))

Ruszyła kooperacja marki Coca-Cola z platformą do zamawiania jedzenia on-line PizzaPortal.pl. Współpraca ma charakter długofalowy – różnorodne działania promocyjne potrwają do końca 2018 roku. W ramach aktualnej odsłony w każdy czwartek konsumenci za promocyjne danie z wybranym napojem z portfolio Coca-Cola zapłacą taniej w serwisie PizzaPortal.pl. Akcja została wsparta kampanią obejmującą telewizję, radio oraz internet, w tym media społecznościowe.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018

Kilkumiesięczne działania pod hasłem „Coca-Cola Day” będą składać się z poszczególnych edycji promocyjnych. W aktualnej, inaugurującej współpracę odsłonie, trwającej od 10 maja do końca czerwca, w każdy czwartek użytkownicy PizzaPortal.pl mogą zamawiać taniej promocyjne zestawy z napojami Coca-Cola. Oferta obowiązuje w wybranych restauracjach, dostępnych na portalu.

– Rozpoczynająca się długofalowa współpraca z marką Coca-Cola jest potwierdzeniem silnej pozycji naszej platformy, skupiającej restauracje z całej Polski. Partnerstwo z Coca-Cola z jednej strony będzie zachętą do zamawiania jedzenia wraz z napojem, a jednocześnie czwartek stanie się kolejnym dniem na PizzaPortal.pl, kiedy klienci będą mogli skorzystać z oferty specjalnej – mówi Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.

Współpraca Coca-Cola z platformą PizzaPortal.pl jest integralną składową kampanii "Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola". Poza działaniami promocyjnymi za pośrednictwem PizzaPortal.pl marka Coca-Cola m.in. rozpoczęła partnerstwo strategiczne ze telewizją Polsat, prowadzi działania w obszarze digital, publikuje też w wybranych tytułach prasy kobiecej, organizuje aktywności z udziałem kulinarnych influencerów oraz ekspozycje w punktach sprzedaży.

– Nawiązana współpraca z serwisem PizzaPortal.pl wpisuje się w nadrzędny cel Coca-Cola: stałe, konsekwentne wzmacnianie rozpoznawalności marki jako towarzyszki codziennego życia, a więc również wspólnych posiłków. Doceniamy dynamicznie rosnącą popularność serwisów do zamawiania jedzenia on-line. Wierzymy w siłę potencjału kooperacyjnego i atrakcyjność opracowanej oferty – przekonuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"