REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)
Nadesłane prace oceniała m.in. aktorka Sonia Bohosiewicz

Nadesłane prace oceniała m.in. aktorka Sonia Bohosiewicz (Fot. materiały prasowe)

Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń wpłynęło do organizatorów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Jury wyróżniło 10 prac. Ich autorzy odebrali nagrody podczas wernisażu w stołecznym studio Skandal.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, zorganizowany przez markę pralin z portfolio spółki Colian, trwał od 1 marca do 30 kwietnia br. Zgłosili się do niego projektanci, graficy, pasjonaci mody, wzornictwa i designu, a także amatorzy. Zadaniem uczestników było opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Spośród blisko tysiąca nadesłanych zgłoszeń, 661 projektów spełniało wszystkie kryteria formalne i zostało poddanych ocenie jury, któremu przewodziła projektantka mody Lidia Kalita.

Nadesłane prace oceniały między innymi Lidia Kalita, Sonia Bohosiewicz, Paulina Sykut-Jeżyna i Agnieszka Stopyra.

Laureatem nagrody głównej została Katarzyna Brągiel, która otrzymała 10 tys. zł i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dziesiątej otrzymali zapasy Śliwki Nałęczowskiej.

- Konkurs okazał się wielkim sukcesem naszej marki, która udowadnia tym samym, że potrafi odnaleźć się w świecie mody i designu oraz dostarczyć inspiracji. Najlepsze projekty zostaną wykorzystane do stworzenia kolekcji gadżetów Śliwki Nałęczowskiej, które będą wykorzystywane w planowanych aktywacjach i działaniach promocyjnych, zaplanowanych dla nowej odsłony Śliwki Nałęczowskiej – stwierdziła Bożena Piotrowska, marketing project manager w firmie Colian.

Pozycjonowane w segmencie słodyczy premium praliny od września będzie można nabyć w odświeżonych opakowaniach. Będą one dostępne w eleganckich prezentowych bombonierkach, kartonikach, poręcznych torebkach oraz na wagę.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Ela2 1 miesiąc temu

    Ciekawy pomysł na zmiane wizerunku Śliwki. Dobry pomysł na odmładzanie marki - swoją droga trochę droga.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony