REKLAMAOKI drukarnia - baner główny grudzień_styczeń 2018/2019

(Fot. materiały prasowe)

Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania Grześków Tyci z oferty firmy Colian. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych oraz na antenach stacji tematycznych. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają do końca miesiąca.

REKLAMAKongres Mięsny 2019 - belka w artykułach (styczeń 2019)

Hasło nowej kampanii nawiązuje do charakteru przekąsek. Grześki Tyci to dobrze znane konsumentom wafle Grześki w formie małych wafelków. Opakowanie zawiera 105 sztuk.

Kampania zyskała szerokie wsparcie medialne. Promować ją będą 30 i 15-sekundowe spoty telewizyjne, których emisję zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat i TVN) oraz stacjach tematycznych. Spot utrzymany jest w konwencji unboxing, czyli filmiku będącego recenzją rozpakowywanego produktu.

Kampania potrwa do 30 listopada br.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Michał 1 miesiąc temu

    Spoko. Fajny produkt dobrze wspierany .

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony