REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

(mat. prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

– Wraz z fleksitarianizmem rośnie trend premiumizacji mięsa. Przybiera on różne postaci – kupowanie i jedzenie lepszego, droższego mięsa, ale też spożywanie mięsa, które pochodzi z pewnego źródła, od zaufanego sprzedawcy – komentuje Grzegorz Giza z IQS.

Premiumizacja widoczna jest nie tylko w mięsie, ale także produktach odzwierzęcych, np. producenci majonezów odchodzą od stosowania jaj z chowu klatkowego (Majonez Kielecki), a sieci spożywcze podpisują zobowiązanie do zaprzestania ich sprzedaży do 2025 roku (Lidl).

Zwolenników zdobywa nieortodoksyjne podejście do diety – fleksitarianizm. Odpowiada ono tym osobom, które nie potrafią lub nie chcą całkowicie zrezygnować ze spożywania mięsa. Zmiany w jadłospisie utrudnia wiele czynników. Z reguły chodzi o kłopotliwość przygotowywania posiłków bezmięsnych dla siebie i mięsnych dla reszty rodziny, kwestie finansowe oraz możliwe niedobory mikroelementów i energii. Żaden z tych problemów nie jest zgłaszany przez więcej niż 20 proc. osób będących w grupie niejedzących bądź ograniczających spożycie mięsa.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony