REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

(materiały własne)

Sieć kawiarni Costa Coffee rezygnuje z tradycyjnej klubowej karty ze stempelkami i wprowadzi już w przyszłym miesiącu aplikację lojalnościową Costa. Od 24 września klienci tej sieci nie będą mogli już wykorzystywać punktów zebranych na tradycyjnych kartach.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

Klienci, którzy będą nadal chcieli korzystać z programu klubowego Costa Coffee będą musieli pobrać aplikację i zarejestrować konto, które pozwoli im korzystać ze zniżek i promocji podczas wizyt w kawiarniach. Dotychczas zebrane przez nich punkty na karcie tradycyjnej zasilą konto wirtualne. Klienci, którzy nie będą chcieli sięgnąć po aplikację będą musieli zgromadzone na ”karcie” punkty wykorzystać do 24 września, ponieważ po tym terminie przepadają.

Jak wskazują przedstawiciele Costa Coffee, dzięki aplikacji użytkownik zyska m.in. dostęp online do swojego konta – zgromadzonych punktów, historii zakupów i akcji przygotowanych specjalnie dla Costa Coffee Club.

Costa Coffee Polska zarządza obecnie siecią ok. 140 kawiarni, zlokalizowanych w 20 miastach Polski oraz siecią ponad 250 kawomatów Costa Express działających m.in. na stacjach paliw firmy Shell Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony