REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-16 kwietnia 2020)

(fot. archiwum)

Logotyp sieci sklepów Lidl na elewacji Posejdona szpeci ten budynek – uważają miejscy aktywiści, którzy organizowali akcję „Szczecinianie piszą do Lidla”, zachęcającą mieszkańców do pisania listów do sieci dyskontów, w których formułowana byłaby prośba o zmianę kolorowego logo na monochromatyczne.

REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk Pomaga - Belka w artykułąch (06.04 - 01.03.2020)

Stanowisko w tej sprawie przedstawiła sieć Lidl Polska. Z informacji przekazanej przez firmę portalowi wynika, że dyskont w biurowcu Posejdon zostanie otwarty w marcu. Sieć odniosła się także do ogromnego zamieszania wokół jej logo zamieszczonego na elewacji Posejdona.

„Otwierając nasze sklepy, dostosowujemy wygląd budynków do sąsiadującego z nimi otoczenia. Tak jest również w tym przypadku – nasza witryna sklepowa od strony Bramy Portowej zostanie wyklejona nośnikami w monochromatycznych barwach. Nasze logo zamieszczone na elewacji budynku Posejdon również jest niestandardowym rozwiązaniem – jest to najmniejsze logo, jakie kiedykolwiek umieściliśmy na naszym sklepie. Zamieszczony na Posejdonie logotyp jest ponad dwa razy mniejszy od stosowanego przez nas logo” – tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.

Inicjatywa „Szczecinianie piszą do Lidla” pojawiła się na profilu facebookowym Szczecińskiego Ruchu Miejskiego w ubiegły piątek. W apelu skierowanym do zarządców Posejdona i sieci sklepów Lidl aktywiści proszą o "stosowanie najwyższych standardów estetycznych przy umieszczaniu szyldów i logotypów na budynku".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony