REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)

(fot. mat. prasowe)

Eksport towarów z Polski do europejskich sieci DIY zrealizowany za pośrednictwem Dachser w 2018 r. podwoił się (102 proc. r/r) pod względem liczby przesyłek. W tym samym okresie międzynarodowy operator logistyczny dostarczył do ponad 18 tys. marketów z branży budowlano-ogrodniczej na całym kontynencie łącznie około 6 mln przesyłek.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Europejski rynek sprzedaży produktów DIY jest zdominowany przez międzynarodowe sieci handlowe. Niemcy, gdzie trafia najwięcej polskich przesyłek z branży DIY, to jednocześnie największy rynek pod względem obrotów sieci typu „dom i ogród” na kontynencie. W 2017  roku prawie 3500 tamtejszych marketów budowlanych sprzedało produkty o wartości ponad 38 mld euro.

Dachser dostarcza do zagranicznych sklepów z branży „dom i ogród” szeroki wachlarz produktów rodzimych firm, m.in. armaturę sanitarną, meble łazienkowe, artykuły oświetleniowe, urządzenia wentylacyjne i grzewcze, elektronarzędzia, a także różnorodne elementy wyposażenia ogrodu, jak choćby, co ciekawe, dużo popularniejsze za granicą niż w kraju, karmniki dla ptaków.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony