REKLAMAPRIM (KABANOS) - Baner Główny (03-13 kwietnia 2020)

(mat. partnera )

– Nie tylko stacje paliw postawiły na gastronomię, coraz częściej sklepy spożywcze wzbogacają swoją ofertę o tego typu rozwiązania. Przewidujemy, że również małe, niezrzeszone placówki będą rozszerzać swoją ofertę o dania gotowe – mówi Jacek Polcyn, Prezes Zarządu firmy Instanco, produkującej koncepty gastronomiczne.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Promujecie Państwo swoje regały grzewcze do dań gotowych. Jaki był motyw stworzenia tego produktu? 
Aktualne trendy – rynek sklepów typu convenience i gastronomii idzie w kierunku dań gotowych. Są one regenerowane na miejscu, co pozwala klientowi szybko spożyć posiłek. Ten trend będzie się cały czas rozwijał. Widać, że nie tylko stacje paliw postawiły na gastronomię, ale też coraz częściej sklepy spożywcze wzbogacają swoją ofertę o tego typu rozwiązania.  Uważam, że niedługo również małe placówki, niezrzeszone w sieciach będą rozszerzały swoją ofertę o koncepty gastronomiczne.

Które kanały sprzedaży są obecnie głównym adresatem tego rozwiązania?

To przede wszystkim sklepy stacjonarne i stacje paliw, czyli miejsca, gdzie łączona jest funkcja gastronomiczna i sprzedażowa. Nasze urządzenia mogą być ustawiane samodzielnie w przestrzeni sklepowej lub zabudowane przy kasie.

Co takie urządzenie daje detalistom i jak wpływa na jego ofertę?
Zalety urządzenia to przede wszystkim funkcjonalność –  dysponuje ono dwoma rodzajami grzania: poprzez obieg powietrza oraz statycznym z płyty ceramicznej. Mogą one nawzajem łączyć się lub działać osobno. Dodatkowo, każda półka jest osobno sterowana elektronicznie – można utrzymywać na nich różną temperaturę. Ważną cechą jest też wymiar tego urządzenia. Jest na tyle wąskie, że zmieści się w powierzchni handlowej większości odbiorców. Poza tym wnętrze urządzenia jest zbudowane ze stali nierdzewnej polerowanej, dzięki czemu uatrakcyjnia ekspozycje produktu.

Jakie produkty mogą być przechowywane w tego typu regale i w jaki sposób powinno się to robić?

W takiego typu regale najwcześniej są przechowywane produkty pakowane. Przewagą naszego rozwiązania jest wspomniane wcześniej podwójne źródło ciepła. Dzięki temu, można w nim eksponować zarówno produkty pakowane, jak i te bez opakowania, dostosowując sposób ogrzewania i przeciwdziałając wysuszaniu produktów. Witryny Instanco wyróżniają się również tym, że umieszczone wewnątrz produkty skutecznie utrzymują zadaną temperaturę nawet 70 stopni Celsjusza.

Jak prezentuje się Państwa oferta, jeżeli chodzi o regały i witryny grzewcze oraz chłodnicze?
Witryny grzewcze oraz chłodnicze to jedna z naszych specjalizacji. Profil naszej działalności i zaplecze produkcyjne pozwalają nam wykonywać różnego typu urządzenia, o różnych wymiarach i typach, często też pod indywidualne preferencje klienta.  Nasze witryny charakteryzują się tym, że utrzymują zadaną temperaturę z małym stopniem histerezy, czyli minimalnymi wahaniami. Urządzenia są wykonane z najlepszych tworzyw i komponentów, a poza tym mają wydłużoną gwarancję – minimalnie na 2 lata. Znamy swoje urządzenia – wiemy że pracują dobrze i są trwałe więc, nie boimy się tego potwierdzać. W ostatnim czasie wprowadziliśmy do oferty nowość której nie ma na rynku nikt, czyli witryny grzewczo – chłodnicze, które grzeją lub chłodzą, 2 funkcje w jednym urządzeniu, to absolutnie pionierskie rozwiązanie i trochę pokazuje to czym się Instanco zajmuje. Innowacje to słowo dla nas słowo klucz.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony