REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(fot..infravision.com)

Daniel Przemęcki został nowym dyrektorem marketingu firmy Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser – podaje serwis www.wirtualnemedia.pl.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Przemęcki będzie odpowiedzialny za zbudowanie polskiego zespołu marketingu firmy Danone. Dodatkowo jest odpowiedzialny za budowanie marki Activia w całym regionie CEN (Europa Środkowa i kraje nordyckie).

Jak podają wirtualnemedia.pl, Daniel Przemęcki od 15 lat zdobywa doświadczenie w zespołach marketingu branży FMCG. Od 10 lat pracuje dla Danone, ostatnio odpowiadał za markę Danio.

Czytaj więcej na www.wirtualnemedia.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Zaniepokojony 1 miesiąc temu

    Zmiana logo nie załatwi tematu a gołym okiem widać, że nie ma pomysłu na tą sieć. Zarząd to przecież ekipa, która w swojej karierze pogrzebała niejedną sieć. Tutaj też dadzą radę, chyba ze RPA szybciej przewietrzy biura.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony