REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)

Strona 5 z 10
REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Mamy też potężne narzędzie w postaci sieci InMedio, której punkty są obecne praktycznie w każdym centrum handlowym. W sektorze travel te wzrosty są jeszcze większe. W tym wypadku pomaga nam fakt, że w Polsce papierosy są wciąż dużo tańsze niż w innych krajach Europy.

Jak będą się zmieniać te koncepty, w których dominuje oferta kategorii schodzących?

Na pewno stopniowo będzie się kurczyła powierzchnia przeznaczona dla prasy, choćby o wspomniane dzienniki, ale nie radykalnie, ponieważ szerokość oferty, dostępność wyspecjalizowanych periodyków jest bardzo ważna.

Rozwijamy ofertę spożywczą. W tym kierunku modyfikujemy nasze koncepty. Poszerzamy ofertę potraw podawanych na ciepło. Całkowicie zmieniamy strefę kawy, odchodzimy od tradycyjnych wysp lub blatów kawowych, zamontowaliśmy nowoczesne moduły-szafy, które nazwaliśmy „Przystanek kawa”, z nowym ekspresem, nową komunikacją, ze strefą przekąsek impulsowych. Zmieniła się jakość, ale zmieniliśmy także „opakowanie”. W rezultacie mamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży w porównaniu z sytuacją sprzed zmian.

Nasze koncepty modyfikujemy modułowo. Ubiegły rok poświęciliśmy na odświeżenie części przeznaczonej na artykuły spożywcze, w tym roku zmieniamy moduły kawowe. Wstawiliśmy już ponad 40 nowych urządzeń i pracujemy nad kolejnymi placówkami.

InMedio także się zmienia.

W przypadku sklepów InMedio wprowadzamy z kolei moduł poświęcony zabawkom impulsowym i nie tylko, brandowany jako #heheszki, z atrakcyjnym design i komunikacją przenoszącą klienta z digital do real’u.

W ofercie mamy zabawki markowe, ale też własne, produkowane wyłącznie dla nas. Projekt rozwija się w tempie dużo wyższym niż dwucyfrowe. Koncept funkcjonuje obecnie w 60 salonikach InMedio, ale biorąc pod uwagę, że jest ich 500, mamy szansę stać się krajowym liderem, tendsetterem, jeśli chodzi o zabawki impulsowe.

Jakie są perspektywy wzrostu w segmencie travel w najbliższych kilku latach?

Rynek lotniczy rozwija się dynamicznie i tak będzie w najbliższej przyszłości, dzięki wzrostowi zamożności i rozwoju infrastruktury. Jesteśmy wciąż daleko od wykorzystania pełnej przepustowości portów lotniczych, a tam, gdzie się do tego progu zbliżamy – w Warszawie, Katowicach, Lublinie czy Poznaniu – wszędzie trwają zaawansowane prace nad rozbudową infrastruktury, są na to zagwarantowane środki.

Na potencjał wzrostu wskazuje też fakt, że Polacy podróżują samolotami średnio raz w roku, a „stara” Europa trzy razy w roku. Z pewnością będziemy gonić inne kraje, dzięki szybkiemu wzrostowi dochodów rozporządzalnych. Od trzech lat ruch lotniczy rośnie w tempie dwucyfrowym, na rok 2019 także prognozowane są wzrosty, może nieco wolniejsze, ale wciąż dwucyfrowe.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony