REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)

Strona 6 z 10
REKLAMAPPH 2019 - 50% - Belka w artykułach  (06.11 - 31.12.2019)

Kolej przez lata trwała w stagnacji, ale i ten rodzaj transportu zaczął notować wzrosty przewozów – w 2016 r. o 5 proc., w następnym także 5 proc., w bieżącym będzie to ok. 2 proc. W ostatnich latach bardzo poprawiła się infrastruktura dworcowa, a także oferta komercyjna, handlowa dla pasażerów, która ma generować dodatkowe przychody przewoźnikowi i uprzyjemniać podróż pasażerom.

W przypadku połączeń między dużymi miastami kolej powoli staje się alternatywą dla lotnictwa. Konsument w Pendolino jest bardzo podobny do konsumenta korzystającego z połączeń lotniczych. W ramach PKP działamy w 70 lokalizacjach, mamy zarówno placówki gastronomiczne, jak i handlowe, w tym roku otworzyliśmy ok. 10 nowych sklepów na dużych dworcach, obecnie zaczynamy penetrację mniejszych obiektów. W kolei tkwi dla nas ogromny potencjał.

W Warszawie w segmencie travel działacie jeszcze w metrze.

Tak, w Metrze również wprowadzamy nowe koncepcje sprzedaży (nowy format Relay, Hubiz, Hello), przy czym metro zdecydowanie zwiększy swój potencjał przewozowy wtedy, gdy druga linia połączy stołeczne sypialnie. W przeciwieństwie do lotnisk i kolei, w metrze ruch pasażerski jest niższy od planów. Także dlatego, że prognozy – te oficjalne, podawane w przetargach – były bardzo optymistyczne. Rzeczywiste przepływy są bliższe naszym własnym ocenom ruchu klientów, skromniejszym. Tak będzie do momentu, gdy druga linia połączy odległe dzielnice Warszawy.

A poza segmentem travel?

Obszarem, na którym się koncentrujemy, są szpitale, w których mamy kilkadziesiąt lokalizacji. Następnie biurowce, muzea – krótko mówiąc, miejsca, w których jest jakiegoś rodzaju przepływ osób – w tych niszach będziemy szukać okazji do ekspansji.

Od pewnego czasu funkcjonuje nowy koncept saloniku Relay, w którym pojawiły się ekrany LCD, mające przyciągnąć uwagę dzieci. Dygitalizacja biznesu LRT postępuje?

Ekrany LCD z animacjami dla dzieci są jednym z elementów odświeżonego konceptu Relay i zostały świetnie przyjęte przez rynek.

Cyfryzacja handlu ma kilka aspektów. Pierwszy to analiza sprzedaży i analiza danych o konsumentach, pozwalająca na personalizację oferty. Drugi to komunikacja z klientem, interface konsumencki. Trzeci to komunikacja B2B, wspieranie sprzedawców, ułatwienie im zarówno zarządzania zamówieniami towarów, jak i wsparcie samej sprzedaży.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony