REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (14-20.10.2019)
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)

Strona 7 z 10
REKLAMA

Nad każdym z tych aspektów aktywnie pracujemy.

Ogromną atencję przykładamy do digitalizacji udogodnień pracy naszych Ajentów prowadzących sklepy. Wprowadza je dedykowany zespół np. w zakresie auto-replenishmentu (automatyczne zamawianie towaru bazujące na „uczących” się algorytmach opartych nie tylko na historii ale szukających potencjału sprzedaży w przyszłości. Innym obszarem jest zbudowany własny system do motywowania pracowników zatrudnianych przez naszych Ajentów. Jest to aplikacja-gra z nagrodami, którą sprzedawcy mają w smartfonach, zachęca ona do poznawania asortymentu, nowości, poprawiania jakości obsługi klienta. To przykłady rozwiązań wdrażanych przez nas w obszarze B2B.

W zakresie komunikacji z klientami, szeroko wdrożyliśmy ekrany LCD, które w połowie wykorzystujemy do komunikacji naszej oferty, treści promocyjnych, mechanizmów zachęcających do zakupu – a w połowie do prezentacji reklam producentów sprzedawanych w naszych sklepach towarów. Zarządzanie tymi treściami jest scentralizowane, odbywa się u nas.

Rozwiązania cyfrowe wspierają biznes LTR także w innych obszarach?

Technologie cyfrowe pomagają nam też w zarządzaniu cenami i komunikacją produktową. To w naszym przypadku niezwykle ważne narzędzie. Działamy w tylu różnych segmentach rynku, zarządzamy 860 sklepami w różnych konceptach, mamy łącznie kilkanaście tysięcy pozycji asortymentowych. W tym gąszczu musimy kontrolować mnogość różnych kanałów cenowych, odmiennych dla poszczególnych grup asortymentowych, formatów, segmentów – zarządzanie tym wszystkim to jest kosmos!

Tym wszystkim zarządza jeden dział handlowy, wspierany przez jeden system. Mamy także jeden dział marketingu, który organizuje wszystkie promocje, a przecież w różnych konceptach odbywają się one w odrębnych cyklach. Nawet w ramach jednego konceptu, np. InMedio, mamy placówki w pasażach sklepów dyskontowych, na ulicy, w premium Centrach Handlowych, w centrach handlowych w mniejszych miejscowościach.

Cyfryzacja obejmuje także konsumentów, którzy coraz częściej – szczególnie młodzi – chodzą ze smartfonami w dłoniach i przestają „widzieć” tradycyjne sklepy.

Zacznę od tego, że staramy się nie zapominać o tych starszych konsumentach, którzy nie są tak „connected”. Trendy dotyczące ludzi młodych są częściowo neutralizowane starzeniem się społeczeństwa, rosnącą liczbą ludzi starszych. Ale oczywiście pracujemy również nad nowoczesnymi formami komunikacji i przekazu. Tradycyjne witryny naszych sklepów zastąpiły ekrany LCD, moduły kawowe prowadzą klienta przez cyfrową ścieżkę wyboru, wprowadziliśmy dotykowe menuboardy na lotniskach, prowadzimy również co-akcje z naszymi partnerami bazujące na aplikacjach na smarfonach.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony