REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)

Strona 3 z 3
REKLAMAROS-SWEET (MORESO) - Belka w artykułach (14-30.06.2019)

Jakie są plany rozwoju grupy Lagardere w Polsce w perspektywie najbliższych lat?

W segmencie travel główne kierunki rozwoju związane są z lotniskami, które będą się otwierać lub powiększać – w pierwszej kolejności to Lublin i Katowice, być może wkrótce także Poznań. Drugi kierunek to PKP – w tym wypadku także podążać będziemy za rozwojem rynku. W segmencie non-travel oś rozwoju, poza centrami handlowymi, to punkty uliczne oraz nasz nowy koncept InMedio Trendy.

Jak będą się zmieniać te koncepty, w których dominuje oferta kategorii schodzących?

Na pewno stopniowo będzie się kurczyła powierzchnia przeznaczona dla prasy, choćby o wspomniane dzienniki, ale nie radykalnie, ponieważ szerokość oferty, dostępność wyspecjalizowanych periodyków jest bardzo ważna.

Rozwijamy ofertę spożywczą. W tym kierunku modyfikujemy nasze koncepty. Poszerzamy ofertę potraw podawanych na ciepło. Całkowicie zmieniamy strefę kawy, odchodzimy od tradycyjnych wysp lub blatów kawowych, zamontowaliśmy nowoczesne moduły-szafy, które nazwaliśmy „Przystanek kawa”, z nowym ekspresem, nową komunikacją, ze strefą przekąsek impulsowych. Zmieniła się jakość, ale zmieniliśmy także „opakowanie”. W rezultacie mamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży w porównaniu z sytuacją sprzed zmian.

Nasze koncepty modyfikujemy modułowo. Ubiegły rok poświęciliśmy na odświeżenie części przeznaczonej na artykuły spożywcze, w tym roku zmieniamy moduły kawowe. Wstawiliśmy już ponad 40 nowych urządzeń i pracujemy nad kolejnymi placówkami.

InMedio także się zmienia.

W przypadku sklepów InMedio wprowadzamy z kolei moduł poświęcony zabawkom impulsowym i nie tylko, brandowany jako #heheszki, z atrakcyjnym design i komunikacją przenoszącą klienta z digital do real’u.

W ofercie mamy zabawki markowe, ale też własne, produkowane wyłącznie dla nas. Projekt rozwija się w tempie dużo wyższym niż dwucyfrowe. Koncept funkcjonuje obecnie w 60 salonikach InMedio, ale biorąc pod uwagę, że jest ich 500, mamy szansę stać się krajowym liderem, tendsetterem, jeśli chodzi o zabawki impulsowe.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony