REKLAMAEXPRESS - Baner główny

(materiały prasowe)

David Meister objął funkcję z początkiem bieżącego roku. To nowo utworzone stanowisko w strukturach spółki. Pojawienie się Meistera w bdsklep.pl to wyraźny sygnał dla rynku, że lider  e-groceries konsekwentnie realizuje ogłaszane w zeszłym roku plany silnego rozwoju na wszystkich polach biznesu, w tym nowoczesnych rozwiązań wspierających sprzedaż.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)

David Meister to wysokiej klasy manager z blisko 20-letnim doświadczeniem. Przez wiele lat związany z branżą reklamową, rozwijał na polskim rynku pozycję takich globalnych graczy jak DDB/Tribal DDB, Ogilvy&Mather czy Leo Burnett. W 2010 roku postanowił wykorzystać zdobytą wiedzę marketingową w nowym sektorze i zaczął pracować dla Perła Browary Lubelskie S.A., z którymi był związany przez 5 lat.

Do jego głównych zadań należało stworzenie oraz wdrożenie strategii ekspansji rynkowej flagowej marki spółki – piwa Perła. W między czasie zaangażował się w budowę dwóch perspektywicznych biznesów: przestrzeni coworkingowej Strych na Wróble oraz platformy handlowej pomiędzy Polską a Chinami, aktywnie współpracującej z azjatyckimi gigantami e-commerce, takimi jak Alibaba, Tmall.com i JD.com.

Do głównych zadań Meistera na nowym stanowisku będzie należało przede wszystkim wypracowanie strategii rozwoju istniejących procesów biznesowych, wdrożenie nowoczesnej platformy zarządzania danymi, a także poszukiwanie nowych ścieżek  m.in. w zakresie cross sellingu.

Sam Meister w big data upatruje wielką szansę dla bdsklep.pl. – Dane to współczesna globalna waluta. Efektywne analizowanie i zarządzanie informacjami nt. naszych klientów to klucz do przejścia na następny poziom. I to na każdej płaszczyźnie funkcjonowania spółki – począwszy od obsługi i usprawnienia procesu zakupowego, poprzez zwiększenie personalizacji oferty, aż po atrakcyjne rozwiązania dla naszych partnerów biznesowych.      

To, co dla nowego dyrektora jest istotne, to także inwestycja w rozwój oferty produktów bio -  To segment, który rok do roku notuje wysokie wzrosty. Jako jeden z nielicznych e-marketów mamy bogato rozwiniętą ofertę bio i eko asortymentu. To, na czym jednak mi zależy to sprawić, by nasz pasaż stał się atrakcyjnym partnerem dla producentów tego typu produktów, dając im unikatową możliwość dotarcia do setek tysięcy konsumentów w Polsce i na świecie. Partnerem, który oferuje full service’ową obsługę całego procesu dotarcia oraz promocji, wykorzystując do tego celu wszelkie możliwości jakie może dać obecnie big data. Co warto podkreślić, myśląc o producentach mamy w dużej mierze na myśli także tych mniejszych, lokalnych wytwórców, którzy z względu na rozmiar swojego biznesu nie mieli do tej pory szansy ani odpowiednich środków czy infrastruktury na ekspansję. Bdsklep.pl chce im to wszystko zapewnić, odpowiadając w ten sposób nie tylko na ich ale i konsumentów potrzeby podsumowuje David Meister.   

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~alicja.kubiak@hurtum.pl 1 4 miesiące temu

    Dane to nie globalna waluta (tu bardziej blockchain), ale energia elektryczna napędzająca i zmieniające sposób myślenia o gospodarce. Dane, tak jak kiedyś energia elektryczna, doprowadzą nas do rewolucji gospodarczej (może już nie przemysłowej wyłącznie) i jak pokazała historia zmiany następują szybko i konsekwentnie. Kibicujemy bdsklep.pl i panu Davidowi w rozwoju! Zespół Hurtum.pl

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"