REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (od 29.05.2020 )

(fot. Decathlon)

Od początku roku popularność usługi "Odbiór w Punkcie" Poczty Polskiej wzrosła o 50 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - poinformowała spółka. Oznacza to, że Polacy coraz chętniej decydują się na odbiór przesyłek w placówkach Poczty Polskiej, sklepach Żabka, na stacjach PKN Orlen, w kioskach Ruchu, czy automatach Swipbox, instalowanych m.in. w Biedronce.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

- Coraz więcej klientów decyduje się na robienie zakupów w internecie. Polacy przechodzą na zakupy online, testują, sprawdzają różne metody dostaw - mówi cytowany w komunikacie Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Poczty Polskiej ds. sprzedaży. - Cieszy nas fakt, że pomimo trudnego dla gospodarki okresu, w ostatnim czasie kolejne duże sklepy internetowe znanych marek udostępniły swoim klientom możliwość odbioru zakupów w naszej sieci - dodaje. Chodzi m.in. o sklepy Smyk.com oraz Decathlon, które nawiązały współpracę w kwietniu.

Przedstawiciel Poczty Polskiej zapowiada, że "już niebawem" urządzenia paczkowe Smartbox, rozwijane przez PP we współpracy z firmą Swipbox, pojawią się w nowych lokalizacjach. Przypomnijmy, że aktualnie w tym modelu działa 200 automatów, spośród których 100 zostało umieszczonych w placówkach pocztowych PP, a kolejnych 100 w sklepach sieci Biedronka.

W ramach nowych rozwiązań związanych z pandemią, Poczta Polska wspólnie z partnerami wprowadziła możliwość bezdotykowego odbioru przesyłek. Podczas odbioru przesyłki wystarczy podać sprzedawcy kod odbioru bez konieczności dotykania terminala/PIN pada. Sprzedawca sam zarejestruje kod i w przypadku pozytywnej weryfikacji wyda przesyłkę.

Aktualnie cała sieć punktów click&collect "Odbiór w Punkcie" Poczty Polskiej składa się z 12,6 tys. punktów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony