9 grudnia 2019
Biorąc pod uwagę napływające w ostatnim czasie dane dotyczące realnej sfery gospodarki, jak i tendencje sygnalizowane w badaniach koniunktury, analitycy Credit Agricole Bank...
Podwyżka akcyzy na alkohol i tytoń nie zwiększy wpływów do budżetu państwa i może rozwinąć szarą strefę – ocenił na swoim blogu członek Rady Polityki...
7 grudnia 2019
6 grudnia 2019
Serwis Uber Eats uruchomił nową funkcjonalność. Opcja „Zamówienia grupowe” dedykowana jest m.in. dla pracowników biurowych, studentów czy...
5 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
Co trzeci przedsiębiorca, prowadzący sprzedaż detaliczną, zainstalował terminal płatniczy w ramach programu Polska Bezgotówkowa. Wciąż jednak są miejsca, gdzie można...
2 grudnia 2019
28 listopada 2019
Firmy z branży opakowań będą musiały przeznaczyć 2-4 mld zł na dostosowanie się do zmian regulacyjnych związanych z promowaniem gospodarki obiegu zamkniętego, szacują...
3 grudnia 2019
Polski rynek pracy jest mocno zasilany przez emigrantów zza wschodniej granicy. W Polsce pracuje około półtora miliona obywateli Ukrainy. Ale eksperci przewidują, że...
WIADOMOŚCI LOKALNE
Województwo mazowieckie
3 grudnia 2019, 12:22
Irina Nowochatko-Kowalczyk
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Polska franczyzowa sieć handlowa działająca na warszawskim rynku otworzyła kolejny sklep. Detalista planuje dalszy rozwój w oparciu o franczyzę.
Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, nowe Delikatesy Blask działają w warszawskiej dzielnicy Wawer. Jest sklep własny, ale w sieci działają też sklepy prowadzone przez franczyzobiorców. Detalista planuje dalszych rozwój we franczyzie.
Na razie nie planuje wychodzić poza Warszawę, więc poszukuje partnerów chcących prowadzić sklep w stolicy. Współpraca w oparciu o franczyzę polega na tym, że sprzedawca przekazuje partnerowi pakiet świadczeń franczyzowych, przedstawia mu zasady know-how, zasady funkcjonowania systemu sprzedaży i umożliwia korzystanie ze znaku towarowego w zamian za świadczenia partnera polegające na ponoszeniu opłat franczyzowych na rzecz sprzedawcy.
Każdy franczyzobiorca jest niezależnym przedsiębiorcą. Wszystkie decyzje związane z wynajęciem lokalu, wykończeniem, rozplanowaniem wnętrza, wyposażeniem i zatowarowaniem są podejmowane wspólnie z franczyzobiorcą.
Po przystąpieniu do sieci Delikatesy Blask franczyzobiorca otrzymuje całą bazę danych zawierającą spis asortymentów, źródła zaopatrzenia, kontakty do dostawców i wypracowany system rabatów, wsparcie marketingowe, a także ogólną pomoc w otwarciu i zebraniu odpowiednich pozwoleń, dzięki czemu proces otwarcia sklepu jest znacznie przyspieszony.
Obecnie pod szyldem Delikatesy Blask działa 15 sklepów. Marka jest znana warszawiakom od 1992 roku. Z historii firmy wynika, że jest to biznes rodzinny, którym zajmuje się kolejne pokolenie przedsiębiorców. Polska Sieć Handlowa „Delikatesy Blask” oferuje produkty delikatesowe, a towary są dostarczane przez dostawców bezpośrednio do sklepów.
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.