REKLAMA
Ford
Powyższe zdjęcie to fotomontaż, jednak nowy logotyp jest autentyczny. Czy zostanie wykorzystany na szyldzie sklepowym?

Powyższe zdjęcie to fotomontaż, jednak nowy logotyp jest autentyczny. Czy zostanie wykorzystany na szyldzie sklepowym? (fot. Eurocash, wiadomoscihandlowe.pl/fotomontaż DN)

Za moment minie dokładnie 10 lat, odkąd Delikatesy Centrum po raz ostatni zmieniły logotyp. Wiele wskazuje na to, że Grupa Eurocash - organizator sieci - doszła do wniosku, iż nadeszła pora, aby ponownie odświeżyć wizerunek sieci i sklepów, tworząc nową identyfikację wizualną.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że prace nad zmianami w sklepach zostały już rozpoczęte. Efekty dotychczasowych działań widoczne są na obrazku powyżej. Jest to fotomontaż - wkleiliśmy do starszego zdjęcia nową, autentyczną wersję logotypu Delikatesów Centrum, stworzoną dla Eurocashu przed kilkoma tygodniami. Obok umieściliśmy jedną z siedmiu innych wariacji tego samego logotypu. Z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć, że grafiki te powstały po to, by docelowo wylądować na szyldach sklepowych.

Czym nowy szyld, który być może pojawi się już w niedalekiej przyszłości na pierwszych placówkach sieci, różniłby się od obecnego? Po pierwsze, wypadło hasło "na tydzień i co dzień". Zmieniono także krój czcionki, jak również postawiono na intensywne wykorzystanie kolorów czerwonego oraz ciemnozielonego. Jedna z liter w nazwie sieci kształtem przypomina przekrojone jabłko - może to sugerować silniejsze podkreślanie oferty produktów świeżych w sklepie.

Po raz ostatni Delikatesy Centrum odświeżyły logotyp i całą identyfikację wizualną sklepów na jesieni 2009 r. Jeszcze wcześniejsza wersja szyldu powstała w okolicach roku 2000. Sieć przeobraża się mniej więcej raz na dekadę, a zatem logiczny wydaje się wniosek, że przełom lat 2019 i 2020 także przyniesie zmiany.

Przedstawiciele Eurocashu nie puszczają jednak pary z ust i zapewniają, że trwające prace nad zmianą wizualizacji sklepów są na tę chwilę "czysto koncepcyjne". - Nie zapadły żadne finalne decyzje w tym temacie - twierdzi w odpowiedzi na nasze pytania Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash. - Obecnie rozważamy różne kierunki rozwoju identyfikacji wizualnej marki, w tym jej odświeżenie i konserwację obecnego systemu - dodaje.

Jak tłumaczy, celem Eurocashu będzie m.in. "bardziej optymalne oznaczenie sklepu", które ma się przełożyć na lepszą widoczność placówek handlowych, a także ograniczyć zużycie energii elektrycznej. - Analizujemy różne możliwości w aspekcie finansowym, technologicznym i wizerunkowym. Jest jednak za wcześnie, aby podać jakiekolwiek szczegóły - zaznacza Domański.

Nie uzyskaliśmy od Grupy Eurocash odpowiedzi na pytanie, kiedy mogą zostać uruchomione pierwsze Delikatesy Centrum w nowym koncepcie.

- Delikatesy Centrum rozwijają się bardzo intensywnie. Z jednej strony, dotyczy to działań, które mają na celu zapewnienie konsumentom najwyższej jakości oferty. Z drugiej, ekspansji marki, w tym procesu integracji sieci sklepów dołączonych do Delikatesów Centrum w ostatnich latach - mówi Jan Domański.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 19

  • 10
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 4
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (6)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~mest 6 23 dni temuocena: 100% 

    "Delikatesy" oznaczaja sklep z wyjatkowymi towarami wysokiej jakosci, rzadkimi i zarazem zbacznuie drozszymi niz przecietne. Co takiego oferuje ta siec? NIC, zero.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Bolo 5 25 dni temuocena: 60% 

    Zamian nazwy jest konieczna. Bo to nie żaden delikates, a w centrum mało który sklep leży. Najlepsza nazwa to „mała hurtownia eurosash”

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Gibi 4 26 dni temuocena: 75% 

    Kiepskie sklepy, juz od kilku lat nie chodze chyba ze przypadkiem.Jedne w okolicy,ktore widzialem zamknely sie.Smierdzace mieso itd.Chyba nazwa nie ma znaczenia.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Dolce & Ciabana 3 27 dni temuocena: 33% 

    deli = delij idzim stąd, a DC to by było albo ciasny jak dupa bo większość jest mała, ciasna i przetowarowana albo Dolce & Ciabana

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~detalista 2 27 dni temuocena: 100% 

    Jedyna rozsądna nazwa to "DC" - wszyscy używają w branży tego skrótu, zarówno wewnątrz EC jak i na zewnątrz - obecną nazwę mało kto wymawia w całości - szczególnie przez klientów...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Bartek 1 27 dni temuocena: 100% 

    Ja tu jeszcze widzę ucięcie do "Deli", co wskazywałoby na to, że może być jakaś próba (słuszna) skrócenia nazwy.

    oceń komentarz
REKLAMA
do góry strony