REKLAMAJACOBS - ŚWIĘTA - Baner Główny (18.11 - 01.12.2019)

(fot. materiał partnera)

VIVA to pionierski projekt dyskontów spożywczych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich realizowany przez Landmark Group, jedną z największych organizacji handlu detalicznego i hotelarstwa na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Indiach.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

W ramach zlecenia pozyskanego w międzynarodowym przetargu, Studio DESIGNATURE zaprojektowało logotyp oraz kompleksową identyfikację wizualną marki VIVA. Zadanie stworzenia tożsamości wizualnej nowej marki wymagało od DESIGNATURE syntetycznego podejścia w celu zachowania równowagi pomiędzy wzorcami wizualnymi obowiązującymi w europejskich sieciach dyskontowych a specyfiką tygla kulturowego, jakim bez wątpienia jest Dubaj, gdzie VIVA rozpoczynała swoją działalność.

"Zrealizowaliśmy założenia z sukcesem – mówi Artur Gosiewski, Art Director DESIGNATURE, twórca identyfikacji wizualnej VIVA. Świadczy o tym kontynuacja współpracy z klientem w zakresie projektowania nowych brandów i opakowań marek własnych oraz plany ekspansji sieci VIVA na kolejne rynki w regionie."

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony