REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień 2018)

(Fot. materiały prasowe)

Przed tegorocznym sezonem na produkty do domowego przygotowywania konfitur Diamant jako czołowa marka na rynku cukrów żelujących planuje działania promocyjne pod hasłem „Idealny sposób na konfitury”.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

W miejscach sprzedaży pojawią się standy oraz krawaty ekspozycyjne. Producent zaplanował też kampanię w prasie handlowej, konsumencką w mediach społecznościowych oraz działania PR w internecie. Ze względu na dość długi sezon sprzedaży produktów żelujących planowane jest przeprowadzenie licznych konkursów konsumenckich.
Właścicielem marki Diamant jest firma Pfeifer&Langen Marketing Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony