REKLAMAROS-SWEET - Pestki dyni w czekoladzie - Baner Główny (21.08-01.09.2019)

Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego co rusz wprowadzają kolejne nowości technologiczne, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w internecie. Bezpłatne przesyłki, wymiana i zwrot towarów czy usługa click & collect to już standardowe udogodnienia. Aby przekonać odbiorców firmy handlowe muszą sięgać po coraz to nowsze rozwiązania. Jakie?  Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji Comarch Retail 2019. Digitalizacja w retail. 

REKLAMA

(fot. materiały prasowe partnera)

Podczas konferencji eksperci Comarch zaprezentują jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących.

Część prezentacji będzie poświęcona tematyce budowy lojalności i zaangażowania klientów. O tym, jak przygotować atrakcyjny program lojalnościowy oraz zachęcić klientów do udziału w nim, a także jak takie działania marketingowe przekładają się na wzrost sprzedaży opowie Łukasz Słoniewski, konsultant ds. systemów Loyalty & Marketing w Comarch. Uczestnicy będą mieli również okazję wziąć udział w prezentacji projektów wdrożeń systemów Comarch w holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay, firmie kosmetycznej Oriflame oraz dużej francuskiej sieci sklepów z odzieżą i obuwiem La Halle.

Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego to bardzo świadome informatycznie firmy. Menedżerowie doskonale zdają sobie sprawy, że muszą nadążać za nowinkami technologicznymi, a często wyprzedzać trendy. Oferta technologiczna sieci handlowych i sklepów detalicznych musi być atrakcyjna, uniwersalna i intuicyjna, ponieważ ich klientami są zarówno millenialsi, jaki silversi, czyli pokolenie 55+. Dlatego branża retail odważnie inwestuje w systemy informatyczne i konferencje takie jak Comarch Retail 2019. Nasze konferencje są doskonałym miejscem, aby zdobyć odrobinę wiedzy z zakresu rozwiązań do planowana i zarządzania sprzedażą czy też budowy strategii omnichannel – Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję - mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch Retail.

 „Comarch Retail 2019” to obowiązkowe wydarzenie dla dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport, a także specjalistów ds. handlu internetowego

Konferencja odbędzie się 13 czerwca 2019 w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2019.comarch.pl/ .

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony