REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)
Dino, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych

Dino, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)

Sieci detaliczne cieszą się obecnie korzystnym otoczeniem biznesowym, co stwarza im dobre warunki do poprawy marż. Bardzo skutecznie korzysta z tej koniunktury sieć Dino Polska – analizuje Parkiet.

REKLAMA

Dino Polska systematycznie poprawia wyniki finansowe. Sieć intensywnie rozwija się organicznie i zwiększa sprzedaż LfL. Zdaniem Piotra Bogusza, analityka DM mBanku, cytowanego przez Parkiet, spółka dynamicznie zwiększa skalę działania, dzięki czemu systematycznie poprawia warunki zakupowe i podnosi efektywność logistyki. Rośnie też sprzedaż porównywalna.

Jednocześnie firma pilnuje dyscypliny kosztowej, a wzrost efektywności sprzedaży powoduje „rozwadnianie” kosztów operacyjnych i ogólnego zarządu.

Analityk DM mBanku jest zdania, że firma utrzyma w kolejnych kwartałach dwucyfrowe wzrosty sprzedaży LfL i będzie kontynuować ekspansję, dzięki czemu w dalszym ciągu może liczyć na poprawę rentowności EBIT, mimo wzrostu wynagrodzeń oraz cen materiałów i energii.

Źródło: parkiet.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony