REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)

Carrefour to firma, która ma wieloletnie doświadczenie. Dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami. Dzięki stałej analizie rynku sieć odpowiada na zmieniające się oczekiwania klientów.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE -BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.09.2019)

Franczyza Carrefoura oparta jest na kilku filarach: silnej i rozpoznawalnej marce, dobrze dobranym asortymencie, sprawnej logistyce i doświadczeniu. Firma daje franczyzobiorcy wsparcie nie tylko przed otwarciem placówki, lecz także w trakcie współpracy, zapewniając szkolenia, system

informatyczny oraz opiekę doradców na każdym etapie prowadzenia sklepu. Warto dodać, że franczyza w ramach dużej i stabilnej sieci, takiej jak Carrefour, może być rozwiązaniem w obliczu rosnącej konkurencji na rynku. Coraz więcej właścicieli sklepów decyduje się na podjęcie współpracy, aby zapewnić sobie możliwość dalszego rozwoju.

TRZY FORMATY HANDLOWE

Carrefour Express minimarket (z zielonym logo) to oferta dla właścicieli sklepów o powierzchni sprzedaży od 100 do 500 mkw. Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich. Carrefour Express minimarket to sklepy samoobsługowe ze stoiskiem, na którym prowadzi się tradycyjną sprzedaż mięsa i wędlin, oraz z bogatym asortymentem produktów świeżych.

Carrefour Express convenience to koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 100 mkw. i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu w centrum dużych miast. W tym modelu firma oferuje najszerszy pakiet otwarciowy dla franczyzobiorców, dostarczając całość wyposażenia. Dodatkowo sklepom convenience Carrefour umożliwia współpracę zarówno na zasadzie franczyzy, jak i ajencji.

Globi jest propozycją dla właścicieli sklepów osiedlowych i tych znajdujących się na terenach wiejskich. Format Globi, w zależności od potrzeb partnera i lokalizacji, oferuje różne możliwości współpracy. W wymiarze podstawowym współpraca opiera się przede wszystkim na dostawie towarów oraz podstawowym pakiecie otwarciowym i wsparciowym. Natomiast dla partnerów potrzebujących większego wsparcia Carrefour przygotował zmodernizowany koncept Globi – w tym przypadku partnerzy zyskują kompleksowy pakiet franczyzowy, na który składają się: wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna, elementy wyposażenia, system i sprzęt informatyczny, wsparcie ze strony Carrefour w zakresie szkoleń, pomocy przy otwarciu, akcji marketingowych i szeregu innych działań.

WYBIERZ DOŚWIADCZENIE

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. Firma, która jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, od ponad 50 lat wyznacza standardy w światowym handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~bohdan 3 ponad rok temu

    Myślisz, że jest aż tak duża różnica w podejściu do wspólników w rożnych franczyzach? carrefour inaczej niz intermarche?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jozek 2 ponad rok temu

    "Jak dbasz tak masz" - wedle przysłowia wychodzi na to komu zależy na rozwoju.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~bohdan 1 ponad rok temu

    brakuje informacji dla potencjalnych inwestorów, takich informacji nie brakuje, jeżeli chce się dowiedzieć czegoś o innej franczyzie z Francji to sieć aż huczy od informacji.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony