REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

(fot. archiwum)

Rośnie znaczenie przesyłek dostarczanych do adresata w tym samym dniu, w którym dokonano zakupu. Jak wynika z badań firmy Delta Kurier, wprowadzenie tego typu dostaw zwiększa konwersję w sklepie o 23 proc.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

– Z naszych doświadczeń wynika, że sama tylko usługa Same Day zwiększa konwersję w sklepie o 23 proc. Czas dostaw, to obok renomy sklepu i niskiej ceny dzisiaj najważniejszy czynnik, pozwalający wyróżnić się e-sklepom na rynku – zwraca uwagę Krzysztof Porębski z Delta Kurier.  

Z tegorocznego raportu Gemius „E-Commerce w Polsce 2017” wynika, że w sieci kupuje już 54 proc. polskich internautów. To o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. To wpływa na szybki rozwój rynku kurierskiego. Według danych PwC, tylko w 2015 roku  jego wartość sięgnęła blisko 4,49 mld zł i była o 32 proc. wyższa niż jeszcze w 2011 roku. Liczba przesyłek nadanych w 2015 roku wyniosła 313 mln sztuk i była o 57 proc. wyższa niż cztery lata wcześniej. 

- Do końca przyszłego roku rynek przesyłek kurierskich urośnie o 12 proc. i będzie wart już 6,4 mld zł, a wolumen przesyłek przekroczy 440 mln. Jestem przekonany, że nowe usługi spotkają się z pozytywną odpowiedzią klientów instytucjonalnych oraz pomogą nam przejąć część tego wolumenu – przekonuje Krzysztof Porębski z Delta Kurier. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"