REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)

Grupa Eurocash wypuściła na rynek kolejną aplikację mobilną. Drinco, bo tak nazywa się najnowszy pomysł firmy, ma "oferować konsumentom miejsce, w którym na bieżąco będą mogli zapoznać się z informacjami o najnowszych promocjach i ofertach specjalnych w lokalnych sklepach".

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)
Drinco ma napędzać sprzedaż alkoholu w sklepach tradycyjnych

Drinco ma napędzać sprzedaż alkoholu w sklepach tradycyjnych (fot. Eurocash)

Pomysł promowany jest hasłem "Detal kontratakuje". Aplikacja Drinco, dostępna bezpłatnie w Google Play (Android) i App Store (iOS), ma umożliwiać przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż detaliczną dostęp do dużej bazy kuponów na alkohole i napoje.

- Drinco stanowić będzie platformę, na której niezależni przedsiębiorcy mogą sami ustalać na co i kiedy dadzą  konsumentom rabaty na alkohole i napoje. (...) Sklep wybiera kupony, które chce zaproponować swoim klientom w wybranym czasie. Po włączeniu kuponów przez sklepy, stają się one widoczne dla konsumentów w aplikacji. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można zrealizować kupony - tłumaczy działanie aplikacji Eurocash w komunikacie.

Jak opisuje Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu Eurocash Alkohole, aplikacja Drinco "pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania". - Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i jakie produkty będą nią objęte. Dzięki temu są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Ponadto dodatkowo zarabiać, bo za zrealizowane Drinco kupony właściciel sklepu otrzyma dodatkowe wynagrodzenie - tłumaczy Hojszyk.

Dyrektor marketingu Eurocash Alkohole zaznacza, że z Drinco obok przedsiębiorców skorzystają także konsumenci. specjalny system elektronicznych kuponów rabatowych ma ich na bieżąco informować o promocjach w okolicznych sklepach.

Aplikacja Drinco to tylko jeden z pomysłów Grupy Eurocash na wsparcie sprzedaży w tradycyjnych sklepach detalicznych. Dystrybutor uruchomił już aplikację edukacyjną PingWin oraz Kreator Gazetek Promocyjnych. Wszystkie trzy narzędzia funkcjonują pod wspólną nazwą P@ka Lidera.

- Konsumenci oraz sklepy detaliczne coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. Chcemy docierać do nich dokładnie w tych miejscach, w których szukają oni informacji o produktach i najnowszych promocjach. Konsumenci regularnie przeglądają ofertę alkoholi na smartfonach i tabletach; podobny trend obserwujemy wśród sklepów: co miesiąc na naszej stronie odnotowujemy 40 proc. udział ruchu mobilnego – przekonuje Maciej Hojszyk.

Wszystkie trzy aplikacje oraz projekt P@ka Lidera wykonane zostały dla Grupy Eurocash przez poznańską agencję Kreatik.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony