REKLAMAMLEKOVITA - Święta Masło - Baner Główny (03-07.12.2019)

(fot. Drobimex)

Jeszcze 5 lat temu w sezonie grillowym Drobimex sprzedawał ok. 100 ton wyrobów na grilla, rok temu było to 320 ton, a w tym roku przewiduje sprzedaż od ok. 350 do 400 ton, czyli zwiększy sprzedaż o 20 proc.

REKLAMAIteCom -  Przepisomat (Święta) - Belka w artykułach (01-10.12.2019)

Klaus Roppel, prezes Drobimeksu ocenia, że stale rosnący popyt na drobiowe produkty na grilla ma związek z większą świadomością konsumentów na temat właściwości odżywczych drobiu. Dlatego jego firma każdego roku producent poszerza ofertę grillową o nowe wyroby - w tym sezonie wprowadził 5 nowości.

Dla amatorów produktów o większej gramaturze przygotowano Kiełbasę Grilllową Drobiową XXL oraz Zestaw Premium na Grilla w dużym opakowaniu. Wprowadzono również Bratwurst Kiełbasę Grillową Drobiową oraz nowość w ofercie dla dzieci - Party Kids Świderki z kurczaka w marynacie bez dodatku glutaminianu monosodowego, alergenów czy fosforanów. Ponadto z okazji tegorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Drobimex przygotował także limitowaną edycję sznycli minutowych z piersi kurczaka w marynacie z czosnkiem niedźwiedzim sygnowanych hasłem „Dla Mistrzów grillowania”.

W ofercie znalazły się także dotychczasowe bestsellery sprzedaży, m.in. popularne Kiełbaski Grilllovki czy Party Mix Grillowy Kubełek Pyszności. Łącznie tegoroczny asortyment linii „Grillove Specjały” Drobimexu obejmuje 18 produktów, wśród których znajduje się 9 rodzajów mięsa świeżego i 9 rodzajów wędlin. Na frontach nowych opakowań pojawiły się także najważniejsze informacje dotyczące zalet oferowanych produktów.

- Ponieważ konsumenci chcą jeść zdrowo, coraz większą uwagę przywiązują do składów wybieranych przez siebie wyrobów. Dlatego na opakowaniach naszych produktów, szczególnie tych przeznaczonych dla dzieci, umieściliśmy widoczne informacje dotyczące np. zawartości mięsa, braku dodatku glutaminianu sodu, fosforanów czy glutenu – komentuje Klaus Roppel.

Sukcesywne zwiększanie sprzedaży możliwe jest dzięki dobiegającej końca, największej w historii firmy inwestycji w rozbudowę i modernizację jej zakładów, której łączny koszt wyniósł 55 mln euro. Obecnie w zakładzie produkcyjnym w Szczecinie trwają ostatnie prace organizacyjne w budynkach biurowo-magazynowych. Dzięki inwestycji Drobimex już zwiększył ubój ze 130 tys. do 180 tys. sztuk dziennie, a latem tego roku liczba ta ma wzrosnąć do 200 tys. sztuk dziennie.

Do 40 proc. wzrósł także eksport produktów firmy Drobimex. Obecnie wędliny producenta są sprzedawane m.in. w Niemczech, na Litwie, w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Azerbejdżanie i Serbii, a mięso głównie w Niemczech, Anglii, Irlandii, Czechach i Hongkongu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony