REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)

(wiadomoscihandlowe.pl /ŁR)

Lidl w Wielkiej Brytanii sieć zaoszczędziła 150 tys. funtów na papierze dzięki mniejszym paragonom. To prosty i ekologiczny pomysł na zużycie papieru i mniejsze koszty.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

"The Sunday Times" informuje, że Lidl zmniejszając rozmiar paragonów, zmniejszył koszty własne aż o 150 tys. funtów. Głównym powodem cięcia kosztów jest utrzymanie konkurencyjnych cen, co jest bardzo ważne na rynku dyskontów. Co więcej, rozwiązanie powoduje także mniejsze zużycie papieru, użytych do niego wybielaczy i środków chemicznych, które potrzebne są do wydrukowania paragonu.

W 2016 r. Lidl zdecydował się nie drukować paragonów osobom, który ich nie chciały. Dzięki temu zaoszczędzono ok. 30 ton papieru rocznie. Takie rozwiązanie będą też możliwe w Polsce, kiedy do obiegu wejdą e-paragony. Te zmiany czekają nas już niebawem.

Przypomnijmy, że zmiany w podejściu do elektronicznych paragonów wprowadzane będą w Polsce dwuetapowo. Po pierwsze, już od stycznia 2020 r. sprzedawcy będą mogli przesyłać klientom paragony w formie cyfrowej. Odpowiednie przepisy wprowadzone zostaną poprzez nowelizację ustawy o VAT. Projekt zmian jest już gotowy.

Wielu klientów nie chce otrzymywać w sklepach druku potwierdzenia transakcji, co także pomga obniżyć koszty sieci handlowych i chronić środowisko.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony