REKLAMASUPPORT MEDIA - PHILIPS LIGHTING - Baner Główny - II Etap

Miejsce: Mysia 3, Warszawa

Data rozpoczęcia: 09.10.2018

(materiały partnera)

E-Izba po raz drugi organizuje Forum Gospodarki Cyfrowej. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem - “Consumer is a heart of your business. Think omnichannel!” Forum odbędzie się 9 października w Warszawie.

E-commerce od kilku lat jest jedną z najszybciej rozwijających gałęzi gospodarki. Era digital znacząco zmieniła proces zakupowy współczesnych konsumentów, który stał się wyzwaniem dla retailerów. Rozwój nowych technologii spowodował zanik granic pomiędzy offline i online, co dotyczy także sposobu, w jaki funkcjonują klienci. Są w wielu kanałach jednocześnie, swobodnie między nimi migrując. I tego samego oczekują od sklepów. Omnichannel to już nie trend, to rzeczywistość. Tegoroczne Forum poświęcone będzie kluczowym zagadnieniom związanym z wielokanałowym konsumentem i jego ścieżkami zakupowymi.

- Omnichannel to już nie buzz word. Jeśli marka chce utrzymać i zdobyć klientów działania w wielu kanałach są koniecznością. Ostatnie 5 lat diametralnie zmieniło konsumenta, jego oczekiwania, zachowania i sposoby podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego też w tym roku program konferencji skupia się właśnie na nim. Izba Gospodarki Elektronicznej, jako instytucja zrzeszająca branżę e-commerce, ma możliwość zaangażowania najlepszych do zaprezentowania inspirujących case study, dzięki którym uczestnicy Forum zyskają praktyczną wiedzę do zastosowania w swoim biznesie – mówi Paulina Wojczyńska, Project Director w e-Izbie.

Program Forum został podzielony na dwa bloki: Customer Trends oraz Customer Journey. W pierwszym z nich uczestnicy poznają kluczowe statystyki dotyczące współczesnych konsumentów i trendów związanych z ich preferencjami zakupowymi.

W drugim bloku eksperci omówią zachowania konsumentów w kontekście wielokanałowego procesu zakupowego, który zaczyna się już od inspiracji i szukania informacji, a kończy na zakupie.

Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
•    Michał Wojas, eCommerce manager, Wojas.pl
•    Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzający, Mobile Institute
•    Małgorzata Ciszecka, Head of Merchants (CEE), VISA
•    Paweł Sala, CEO, FreshMail
•    Przemysław Bartkowiak, CEO&Founder Revenue Group
•    Mariano Faria, VTEX Co-CEO
•    Magdalena Krasoń-Wałęsiak, E-commerce Manager GS1

Główne zagadnienia, które omówimy podczas Forum:
•    profil  wielokanałowego konsumenta
•    jego oczekiwania od sklepów i e-sklepów
•    jak wyobraża sobie płatności przyszłości
•    dlaczego personalizacja oferty to konieczność, a nie trend
•    jak wykorzystać potencjał offline do generowania sprzedaży online
•    jak zaangażować zmęczonego konsumenta

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony