REKLAMAVOG - baner główny 2018

Dorośli mężczyźni wybierają grubsze kabanosy o większych gramaturach, podczas gdy kobiety oraz młodzież wolą cienkie kabanosy w małych paczkach – wskazuje w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Marcin Bałanda, dyrektor ds. PR i komunikacji Grupy Sokołów.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)
Marcin Bałanda, dyrektor ds. PR i komunikacji Grupy Sokołów

Marcin Bałanda, dyrektor ds. PR i komunikacji Grupy Sokołów (fot. archiwum)

Czy latem sprzedaż kabanosów się zmienia?

Kabanosy są produktem uniwersalnym. Nie zauważamy większych różnic w sprzedaży na przestrzeni roku. Kabanosy świetnie sprawdzają się zarówno jako przekąska podczas spotkań towarzyskich lub podróży, ale są również doskonałym produktem na grilla czy też dodatkiem do sałatki. Dla miłośników grillowania przygotowaliśmy w tym roku m.in. specjalne Kabanosy grillowe o smaku jalapeno.

Jak duży wybór kabanosów powinien zapewnić detalista odwiedzjącym jego sklep?

Wszystko zależy od specyfiki sklepu oraz rodzaju klientów, którzy się w nim zaopatrują. Zawsze warto mieć podstawowy asortyment, który najlepiej rotuje, ale nie można zapominać o nowościach. Konsumenci coraz częściej poszukują czegoś, co ich zaskoczy. Liczą na wyszukane smaki, nietypowe formy podania – chcą spróbować czegoś nowego.

Jakie kabanosy lubią Polacy?

Zdaje się, że na obecną chwilę najważniejszą kwestią jest grubość kabanosa oraz wielkość opakowania. Dorośli mężczyźni wybierają kabanosy grubsze o większych gramaturach, podczas gdy kobiety oraz młodzież wolą cienkie kabanosy w małych paczkach. Na rynku dostępnych jest wiele odmian smakowych i tutaj nie ma konkretnej reguły – jedni uwielbiają kabanosy klasyczne, a inni o smaku paprykowym czy serowym. W Sokołowie staramy się dopasować do jak najszerszej grupy konsumentów, stąd też pomysł na stworzenie linii kabanosów międzynarodowych: francuskich, polskich, włoskich czy argentyńskich, wytworzonych z różnego rodzaju mięsa i zróżnicowanych mieszanek przyprawowych.

Czy planują Państwo rozszerzenie tej linii?

Nieustannie monitorujemy rynek kabanosów i innych przekąsek mięsnych. Analizujemy pojawiające się trendy. Obecnie pracujemy nad nowymi produktami z tego segmentu

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony