REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)
Sebastian Starzyński, prezes ABR SESTA

Sebastian Starzyński, prezes ABR SESTA (Fot. materiały prasowe)

Strona 4 z 4
REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 09.02.2020)

Convenience charakteryzuje duża zmienność w topowym asortymencie, choć margarynie Kasia udało się dwa lata z rzędu obronić 4. pozycję. Można to uzasadnić chęcią przyciągnięcia klientów, którzy robią zakupy uzupełniające w ostatniej chwili przed świętami. Ponadto w tym kanale występuje głównie FMCG.

Analiza powstała na podstawie danych Instytutu Badawczego ABR SESTA, czyli  monitoringu gazetek reklamowych w ruchomych okresach przedświątecznych w latach 2014-2017, były to gazetki 64 sieci działających w 9 kanałach sprzedaży.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony