REKLAMAJACOBS - Nowość - Baner Główny (Kwiecień 2018)
Owoce

Owoce

Dzieci odgrywają coraz większy wpływ na decyzje zakupowy. Taki pogląd ma aż 96 proc. Polaków. Sprzedawcy nie mogą tego nie zauważyć - pisze Puls Biznesu.

REKLAMARTA - belka w artykułach - kwiecień 2018

Dzieci wywierają na rodzicach m.in. nacisk emocjonalny. Starsze potomstwo z kolei wpływa dzięki lepszemu dostępowi do informacji i lepszej wiedzy na temat technologii. To efekt tzw. dzieciocentryzmu.

Choć branża reklamowa stara się wykorzystywać ten trend, nie wszystkie chwyty są dozwolone. Przykładowo, od 2015 roku przy programach dla dzieci nie są emitowane reklamy żywności uznawanej za niezdrową. Ponadto ograniczone są narzędzia reklamowe, jak m.in. budowanie przekazu, który sprawia, że dzieci po zakupie "mogą poczuć się lepiej".

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"