REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (12-18.11.2018)

(fot. Pixabay)

Europejczycy jedzą coraz więcej drobiu. To m.in. zasługa kampanii promocyjnych dofinansowanych przez Unię Europejską - pisze Rzeczpospolita.

Po raz pierwszy w historii drób znalazł się na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o najbardziej popularne mięso w Europie. Najbardziej polubili je młodzi - w kategorii wiekowej 18-29 lat wybiera je aż 80 proc. badanych. Drób rządzi także w innych kategoriach, lecz nie z tak dużą przewagą nad wieprzowiną.

Jednym ze źródeł nowych trendów jest akcja promocyjna finansowania przez Unię. W tym roku na kampanie zostanie wydanych około 172 mln euro.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony