REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

(Fot.Pixabay)

Wtorek 10 grudnia to Dzień Darmowej Dostawy - klienci ponad tysiąca e-sklepów, które przystąpiły do tej akcji nie zapłacą za przesyłkę. 

REKLAMA

Dzień Darmowej Dostawy to element rozpoczętego w Black Friday sezonu wyprzedaży. W tegorocznej, dziesiątej edycji, bierze udział  ponad 1200 e-sklepów. 

- Płatność za dostawę jest często powodem rezygnacji z zakupów online, ponieważ zwiększa de facto cenę produktu, która nie jest już tak atrakcyjna w porównaniu ze sklepem stacjonarnym. Biorąc na siebie koszty dostawy, sklepy usuwają barierę wejścia i zyskują tym samym więcej zamówień, często od nowych klientów. A klienci kupują bez dodatkowych kosztów. Wszyscy zyskują - tłumaczy Krzysztof Bartnik, inicjator akcji DzienDarmowejDostawy.pl w Polsce.

Koszt dostawy bywa relatywnie wysoki w porównaniu z ceną produktu, szczególnie w przypadku drobnych świątecznych zakupów. W Dniu Darmowej Dostawy istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że konsument porzuci koszyk i zrezygnuje z zakupu w trakcie finalizowania zamówienia. 

Sklepy biorące udział w akcji nie mogą podnosić cen produktów, by zrekompensować sobie koszty dostawy, jest to zapisane w regulaminie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że sklep może wprowadzić limit 20 zł lub 50 zł jako minimalna wartość zamówienia, od której działa darmowa dostawa.

- Akcja jest też dobrą okazją dla klientów chcących złożyć zamówienia na towary gabarytowe, w szczególności, jeśli są ciężkie. Tego dnia darmową przesyłkę oferują m.in. sklepy ze sprzętem ogrodowym, RTV czy wyposażeniem łazienek. Często koszt transportu takich produktów może wynieść nawet ponad  1 tys. zł. Tego dnia jest za darmo - komentuje Krzysztof Bartnik.

Listę sklepów biorących udział w akcji można znaleźć na stronie dziendarmowejdostawy.pl.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ecom 1 miesiąc temu

    Dzień darmowej dostawy był jeszcze kilka lat temu ważnym świętem w e-commerce, obecnie bardzo stracił na znaczeniu, a jego rolę przejmuje BF.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony