REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)
Walmart Pickup Tower

Walmart Pickup Tower (fot. mat. prasowe)

W zarządzie Walmarta pojawia się niepokój, związany z ogromnymi kosztami operacyjnymi e-commerce. Według prognoz, amerykański oddział zarządzający sprzedażą online przyniesie w tym roku ok. 1 mld dolarów straty, przy wartości sprzedaży rzędu 21-22 mld dolarów. Tak wynika z doniesień portalu Vox, który powołuje się na „liczne źródła znające sytuację finansową” dywizji e-commerce Walmarta.

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

Walmart podjął rywalizację z Amazonem, rozbudowując sprzedaż online, m.in. dzięki licznym przejęciom, takim jak zakup za 3,3 mld dolarów serwisu Jet.com. Koncern jest właścicielem pakietu znanych marek modowych, z których część – Bonobos, ModCloth oraz marka dla osób „puszystych” Eloquii – wciąż jest na minusie.

Z nieoficjalnych informacji portalu Vox wynika, że w firmie od kilku miesięcy trwa dyskusja na temat potencjalnej sprzedaży marki odzieży męskiej Bonobos oraz odzieży damskiej ModCloth. Według informatorów portalu najbardziej prawdopodobne jest pozbycie się tej drugiej, nawet po cenie niższej od ceny zakupu.

Według serwisu Vox, cytującego trzy niezależne źródła, amerykański gigant powstrzyma się od kolejnych akwizycji przynajmniej do końca przyszłego roku, „chyba że pojawią się jakieś niewiarygodnie korzystne okazje”. W zamian firma będzie rozwijać własne marki.

Źródło: vox.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Zuzanna 1 7 miesięcy temu

    i zabrakło w krzykliwym tytule "... ale pozwala poszerzyć swój rynek i konkurować z Amazon w dłuższym okresie czasu". Per saldo jestem przekonana że krótkoterminowe straty nie wpłyną na długoterminowe korzyści z wejścia w e-commerce

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Half Page (13-28.02.2020)
do góry strony