REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)
Automat w Leclerc Express ma 77 boksów

Automat w Leclerc Express ma 77 boksów (mat. prasowe EPTA)

Urządzenia firmy EPTA, o nazwie EPTABricks, występują w wersjach bez chłodzenia, z chłodzeniem i z mrożeniem. Można z nich budować dowolne konfiguracje lodówkomatów, które umożliwiają odbiór zamówień online świeżej, suszonej, schłodzonej i mrożonej żywności. Francuski E.Leclerc chce na ich bazie rozwijać sieć punktów odbioru zamówień e-grocery. Polski oddział sieci "jest zainteresowany tym rozwiązaniem".

Automaty można montować zarówno wewnątrz placówek, jak i na zewnątrz, dzięki czemu klienci mogą odbierać zamówienia w trybie 24/7. W ten sposób może być dostarczana żywność świeża, chłodzona, mrożona i suszona, zakupiona na platformie e-commerce sieci E.Leclerc. To wygodna i tańsza alternatywa dla popularnych we Francji punktów Drive, obsługiwanych przez personel.

Pierwsze takie urządzenie zainstalowane zostało przy placówce Leclerc Express w miejscowości Anglet, przy przystanku obsługującym skrzyżowanie linii tramwajowych w centrum miasta. Taka lokalizacja jest wygodna zarówno dla mieszkańców okolicznych kamienic, podróżnych komunikacji miejskiej, jak i turystów. Automat ma 77 pojemników. O sukcesie tego rozwiązania świadczy fakt, że średni koszyk zakupowy, obsługiwany przez EPTABricks, to ok. 90 euro.

Systemy EPTA wykorzystują jako czynnik chłodzący gaz propan, który wykazuje się tzw. niskim czynnikiem wpływu na globalne ocieplenie. Dzięki temu, a także dzięki faktowi, że rozwiązanie eliminuje zanieczyszczenia związane z dostawą zamówień do domu, E.Leclerc przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

Lodówkomaty EPTA są zdalnie monitorowane i serwisowane przez producenta, który dostarcza także detaliście interface współpracujący z platformą e-commerce Leclerca.

Projekt jest efektem wieloletniej współpracy firmy EPTA France i tamtejszej sieci E.Leclerc, w tym osobiście właściciela marketu Leclerc Express w Anglet. Rozwiązanie będzie obecnie wprowadzane w kolejnych lokalizacjach w całej Francji. Przyglądają mu się także polscy przedsiębiorcy, działający w ramach sieci.

– E.Leclerc Polska z uwagą przygląda się rozwojowi tego konceptu we Francji. Chcemy oferować naszym klientom najnowocześniejsze usługi, poprawiające komfort robienia zakupów, dlatego jesteśmy zainteresowani tym rozwiązaniem. Po przeanalizowaniu sytuacji podejmiemy decyzję, czy wprowadzimy lodówkomaty na polskim rynku – powiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Gajewski, członek zarządu E. Leclerc Polska.

Źródło: epta-france.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony