REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)

(fot. Pixabay)

Shoper dzięki zdobyciu statusu Facebook Marketing Partner wprowadza na rynek e-commerce usługę, która pozwala właścicielom sklepów szybciej zdobywać nowe zamówienia.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

– Od 2017 r. mamy status Google Partner Premier, który jest najwyższym wyróżnieniem dla firmy współpracującej z Google. Naturalnym krokiem dla nas było nawiązanie podobnej współpracy z Facebookiem, dzięki czemu możemy teraz realizować najlepsze kampanie reklamowe dla sklepów pracujących na naszej platformie – wyjaśnia Krzysztof Krawczyk, CEO Shoper.

Z danych zebranych przez Shoper wynika, że 60 proc. właścicieli sklepów działających na tym oprogramowaniu korzysta z kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku w celu zdobycia nowych klientów. Facebook pozwala sprzedawcom dotrzeć do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, zainteresowanych konkretnym produktem, co zwiększa szansę przyciągnięcia potencjalnych klientów. Do tej pory właściciele musieli prowadzić takie kampanie albo sami, albo zlecać je wyspecjalizowanym agencjom. Stając się oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka, Shoper będzie to teraz robić dla nich – w ramach wewnętrznej usługi Shoper Kampanie. Co daje Shoperowi status Facebook Marketing Partner?Dotychczas usługa Shoper Kampanie obejmowała kampanie produktowe realizowane w wyszukiwarce Google. Szczególnie cenią je sobie właściciele nowo otwieranych sklepów internetowych – z pomocą reklam produktowych, które są kierowane do odbiorców zainteresowanych daną branżą czy produktem, mogą one w stosunkowo krótkim czasie pomóc zdobyć pierwszych, bardzo cennych klientów.

– Dla sprzedawców ważne jest dziś szukanie nowych kanałów dotarcia ze swoją ofertą i przekazem reklamowym do klienta. Sklepy, którym zależy na rozwoju, wciąż muszą szukać dla siebie odpowiednich rozwiązań i stale je optymalizować. Reklama na Facebooku czy Instagramie daje dziś pewną gwarancję dotarcia do klienta. Inną niż w przypadku Google, gdzie wpisana fraza zwraca konkretne produkty, tutaj to my docieramy do użytkowników o konkretnym profilu bądź retargetujemy już aktualnie pozyskanych – zauważa Krzysztof Krawczyk – Na naszej platformie nauczyliśmy się już dawno, że wspierając naszych klientów w podejmowaniu działań reklamowych, pozwalamy im nie tylko zaoszczędzić pieniądze, które wydaliby w zewnętrznej agencji, ale też dostarczamy im najbardziej wartościowy ruch i klientów, którzy pomagają się sklepom rozwijać – podkreśla.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Ciekawski 2 6 dni temuocena: 100% 

    W kolejnych latach wszelkiego rodzaju biznesy przeniosą się do sieci, ponieważ za jej pomocą znacznie łatwiej dotrzeć do Klientów m.in. za pomocą wspomnianych Google czy Facebook - ale nie tylko. Na portalu (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum) znajduje się mnóstwo interesujących artykułów dotyczących tego, jak prowadzić skutecznie firmę w internecie. E-commerce to obecnie bardzo dobrze prosperujący rynek.

    Edytowany: 6 dni temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~konsument 2.0 1 22 dni temu

    ...niektórzy klienci świadomo NIE MAJĄ konta na facebooku. I jak do takich klientów jak ja dotrzecie?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony