REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Pychałki (maj 2018)

PROMOCJE I MARKETING

 

10 maja 2018, 12:56

wiadomoscihandlowe.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Wzmocniona ekipa Lidlaków z Ryneczku

Wzmocniona ekipa Lidlaków z Ryneczku (Źródło: lidl.pl)

Lidl po raz drugi wprowadza do oferty promocyjnej popularne Lidlaki – pluszowe maskotki w kształcie warzyw i owoców. To reakcja sieci na żądania małych klientów, którym bardzo spodobały się te zabawki. Promocja obowiązuje od 10 maja do wyczerpania zapasów.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018

Po raz pierwszy ekipa Lidlaków pojawiła się w sprzedaży w 2017 r. Liczyła wówczas sześć maskotek. Obecnie do drużyny w składzie Smakowity Brokuł, Chrupiąca Marchewka, Pachnące Jabłko, Dojrzały Pomidor i Słodki Banan dołączają nowe postaci: Łagodna Papryka, Soczysta Brzoskwinia i Twardy Ziemniak.

Zabawki nie są elementem akcji sprzedażowej. Aby je zdobyć, wystarczy wyłążyć kwotę 9,99 zł za egzemplarz. Podobne zasady obowiązywały w poprzedniej edycji „Lidlaków z Ryneczku”.

Jak powiedziała portalowi wiadmoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, rzecznik prasowy sieci Lidl, nowa edycja oferty promocyjnej jest odpowiedzią na oczekiwania małych klientów. – Poprzednia oferta promocyjna „Lidlaki z Ryneczku” cieszyła się ogromną popularnością. Pluszaki w kształcie warzyw i owoców bardzo spodobały się naszym najmłodszym klientom. Otrzymywaliśmy mnóstwo sygnałów, że dzieciaki marzą o kolejnych zabawkach, dlatego ponowiliśmy naszą akcję. Jak poprzednio, nie wiążemy jej z targetami sprzedażowymi, po prostu oferujemy pluszaki w bardzo atrakcyjnej cenie. Naturalnie liczymy, że w ten sposób zachęcimy część klientów do częstszych wizyt w marketach Lidl. Jednocześnie realizujemy jeden z elementów naszej misji, popularyzując wśród najmłodszych spożywanie warzyw i owoców – wyjaśniła przedstawicielka sieci.

Przypomnijmy: pluszakowy szał rozpoczął się 28 sierpnia 2017 r. od akcji Biedronki pt. Gang Świeżaków 2. Tego samego dnia Lidl wystartował z Lidlakami. Spar dołączył 15 września z pluszakami z filmu Epoka Lodowcowa. Dzień później do stawki dołączyło Inmedio z Ekipą Urwisów. Na początku października Polomarket wszedł do gry z zabawkami Sponge Bob i koledzy. Potem dołączały jeszcze inne sieci.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"