REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

(Carrefour Polska)

Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska przedstawił innowacyjne projekty z zakresu zrównoważonego rozwoju, jakie sieć realizuje na całym świecie, uwzględniając oczywiście polski rynek. Przedstawił on zastosowanie technologii blockchain na przykładzie kurczaka z Auvergne marki „Jakość z Natury Carrefour”. Użycie tego innowacyjnego rozwiązania umożliwia klientom zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami o produkcie, zwiększa transparentność oraz bezpieczeństwo.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Sekretarz Generalny Carrefour Polska zaprezentował także rozwijaną przez sieć w Polsce usługę „SąSiatki”, jako przykład inicjatywy z zakresu ekonomii współpracy, która wykorzystuje nowoczesne technologie informatyczne. Każdy uczestnik panelu Carrefour mógł poznać także ciekawe dobre praktyki CSR z innych państw, np. aplikację Bringoz Rumunii czy wyjątkowy proszek spożywczy FoPo z Francji, który pomaga w walce z marnowaniem żywności.

– Carrefour realizuje wiele projektów z zakresu CSR, które mają na celu zarówno wsparcie polskich rolników, ochronę zasobów naturalnych, jak i pomoc osobom, które są zagrożone wykluczeniem społecznym. Chcemy być liderem innowacji również w tym obszarze. Wykorzystanie technologii blockchain, która jest ważnym elementem Transformacji Żywieniowej Carrefour, czy też oferowanie naszym klientom usług z zakresu sharing economy, to tylko niektóre z przykładów innowacyjnych praktyk naszej sieci, które są realizowane na całym świecie – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Oferowana przez Carrefour usługa z zakresu sharing economy „SąSiatki”, realizuje nie tylko cele biznesowe firmy, ale także pomaga budować dobre relacje sąsiedzkie. Usługa jest szczególnie pomocna dla osób chorych  o ograniczonej mobilności, matek opiekujących się dziećmi, osób starszych i wszystkich, którzy nie mają wystarczająco czasu na tradycyjne zakupy.Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony