REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(mat. prasowe)

Linie lotnicze Emirates adaptują samoloty pasażerskie na frachtowce. Samoloty oferują dodatkową pojemność ładunkową dzięki modyfikacjom kabin klasy ekonomicznej. Emirates SkyCargo mogą przetransportować do 17 ton więcej ładunku w wybranych samolotach Boeing 777-300ER. Przekształcono do tych celów 10 maszyn pasażerskich.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Linie Emirates wprowadziły dodatkową ładowność w samolotach Boeing 777-300ER, usuwając fotele z kabiny klasy ekonomicznej. Takie rozwiązanie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na szybkie, niezawodne i wydajne przewozy podstawowych towarów, takich jak środki ochrony osobistej, lekarstwa, sprzęt medyczny, żywność, maszyny i inne potrzebne artykuły.

Dzięki zmodyfikowanym Boeingom 777-300ER Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, mogą transportować do 17 ton lub do 132 metrów sześciennych ładunku więcej podczas jednego lotu. To dodatkowa pojemność do 40-50 ton ładowności pod pokładem szerokokadłubowego samolotu pasażerskiego. Przekształcone samoloty będą obsługiwać trasy na kluczowych rynkach produkcyjnych i konsumenckich, gdzie Emirates SkyCargo dostrzegą największe zapotrzebowanie na przepływ towarów pierwszej potrzeby.

– Od początku pandemii Covid-19 Emirates SkyCargo podchodziły bardzo odpowiedzialnie do łączenia ludzi i biznesu na całym świecie przewożąc potrzebne towary. Cały czas intensywnie pracujemy, żeby odbudować siatkę 85 kierunków, a następnie dostosować ładowność do wymagań naszych klientów, włączając w to przewozy ładunku pod pokładem, w schowkach bagażowych i w miejscu siedzeń samolotu pasażerskiego. Obecnie z przekształconymi kabinami klas ekonomicznych Boeingów 777-300ER możemy przetransportować więcej towarów w trakcie jednego lotu. Dzięki temu jeszcze więcej ładunków może szybko dotrzeć do miejsca przeznaczenia – powiedział Nabil Sultan, starszy wiceprezes Emirates Cargo.

Proces przekształcania klasy ekonomicznej 10 samolotów Emirates Boeing 777-300ER jest przeprowadzany w najnowocześniejszych zakładach Emirates Engineering w Dubaju. Modyfikacja każdego samolotu wymaga około 640 godzin pracy. Z jednego samolotu usuwanych jest 305 miejsc siedzących, naprawiane są też urządzenia odpowiedzialne za bezpieczeństwo i przeprowadzane są testy nośności. Siedem samolotów zostało już przekształconych, a kolejne trzy będą gotowe do lotów do połowy lipca.

– Konwersja samolotów pasażerskich w małe frachtowce jest znakiem czasów. Nasz zespół pracuje w duchu innowacyjności, szybko dostosowując się to potrzeb zmieniającego się otoczenia biznesowego. Podjęliśmy podwójne wyzwanie związane z nowymi procedurami bezpieczeństwa i jesteśmy niezwykle dumni z naszych osiągnięć – dodał Ahmed Safa, Divisional Senior Vice President Emirates Engineering.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony