REKLAMAWitpak, baner główny (lipiec-sierpień 2019)

PROMOCJE I MARKETING

 

21 grudnia 2018, 11:07

(fot. Pixabay CC0)

Grono partnerów programu Mastercard Priceless Specials powiększyło się o sześć marek handlowych i usługowych. Do programu przystąpiły Empik, Mohito, North Fish, Homla, Tailor’s Club oraz operator aplikacji MyTaxi.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec 2019)

Portfolio Mastercard Priceless Specials to obecnie 74 marki detaliczne, a zakupy nagradzane punktami można realizować w 4 500 punktach sprzedaży oraz 20 sklepach internetowych. Nowe marki dołączyły do innych sieci handlowych będących partnerem programu, takich jak m.in. Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Cinema City.

Program swoim zasięgiem obejmuje już 19 kategorii zakupowych, a dodatkowo punkty są naliczane za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne opłacone na terenie Polski. Honorowane są transakcje kartami Mastercard, które zostały zapisane do programu. Uczestniczy w nim już 13 banków, a do ich grona dołączył w tym roku bank Citi Handlowy.

– Uważamy, że współpraca z Mastercard będzie dobrym uzupełnieniem naszych działań konsumenckich. Program Priceless Specials nie tylko wpływa na zwiększenie lojalności naszych klientów, ale także daje nam możliwość dotarcia do osób nowych i tych korzystających z oferty Empiku okazjonalnie. Dodatkowo nasza współpraca obejmuje szereg wzajemnych działań promocyjnych zaplanowanych na rok 2019 – mówi Paweł Sobieraj, Partnership Manager w Empiku.

– 2018 rok kończymy mocnym akcentem, mogąc pochwalić się sześcioma nowymi, dobrze znanymi konsumentom markami, które dołączyły do Mastercard Priceless Specials. Naszą misją jest umożliwienie użytkownikom programu zbierania punktów i nagród za zakupy u jak największej liczby sprzedawców. Dzięki zakupom w popularnych sieciach, które dołączyły do programu, gromadzenie punktów na koncie użytkownika będzie jeszcze szybsze, podobnie jak ich wymiana na nagrody z katalogu – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. CRM i programów partnerskich w polskim oddziale Mastercard Europe.

Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony