REKLAMAPOLOmarket - baner główny (21.02.-22.03.2020)
Salon Empik

Salon Empik (mat. prasowe)

Grupa Empik realizuje plany rozwoju sprzedaży wielokanałowej. 276 salonów w całej Polsce – z takim wynikiem marka zakończyła rok 2019, utrzymując tym samym tempo ekspansji określone na lata 2019-2023. Nowe salony to nie tylko rozwiązania, które mają zapewnić wygodny dostęp do kultury i rozrywki, lecz także zagęszczenie mapy odbioru bezpłatnych przesyłek z Empik.com.

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

Empik w 2019 roku osiągnął swoje cele założone w strategii na lata 2019-2023. Sieć otworzyła 21 punktów sprzedaży o łącznej powierzchni handlowej blisko 2,5 tys. mkw., w tym 13 standardowych salonów (powyżej 200 mkw) oraz 8 Empików w mniejszym formacie. Uruchomiono ponadto 3 sklepy Papiernik by Empik. Obecnie w całej Polce w ramach Grupy Empik funkcjonuje 276 salonów Empik, 11 sklepów Papiernik by Empik oraz 20 księgarni Mole Mole. Sieć konsekwentnie rozwija format mniejszych salonów, docierając do nowych klientów w kolejnych miejscowościach. W 2019 roku do Empiku w swoim mieście mogli po raz pierwszy przyjść mieszkańcy Kluczborka, Śremu, Bolesławca czy Krotoszyna.

– Konsekwentnie pracujemy nad jakością obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży, maksymalizując omnichannel-owe podejście do klienta. Usługa click&collect wciąż zyskuje na popularności. Zależy nam na tym, by klienci mieli świadomość korzyści płynących z ekspresowej rezerwacji i odbioru w salonie. Dzięki niej w komfortowy sposób mogą zamówić produkt, mając pewność, że będzie na nich czekał w wybranej lokalizacji już po 2 godzinach. Pozwala to jednocześnie uniknąć całego procesu obsługi zamówień, wysyłki i transportu – komentuje Cezary Kupiec, dyrektor operacyjny Empiku.

Nowe salony to także nowe rozwiązania technologiczne, które mają ułatwić zakupy klientom stacjonarnym i usprawnić proces obsługi zamówień online. W 2019 roku obok tradycyjnych kas, w salonach sieci Empik pojawiły się kasy samoobsługowe – w całej Polsce już 31 Empików oferuje taką możliwość. Dodatkowo, klienci sieci mogą dokonać zakupu u kasjerów z tabletami, którzy są dostępni na terenie sklepu. Grupa Empik sprawdza, które z proponowanych rozwiązań najbardziej odpowiada klientom, aby w przyszłości rozwijać się w kierunku przez nich preferowanym. Ponadto, wszystkie salony Empik powyżej 180 mkw. oferują już także możliwość odbioru zamówień z Empik.com o dużych gabarytach, z czego chętnie korzystają klienci.

Jedną z ważniejszych koncepcji marki są salony w formacie Future Store, czyli nowoczesna, przyjazna odbiorcom i pełna inspiracji przestrzeń. Domeną modelu Future Store jest tak zwane serce salonu, czyli duże ekrany w centrum sklepu informujące o ciekawych premierach, nowościach i aktualnościach ze świata kultury i rozrywki. Salony w innowacyjnej formule są dla sieci standardem przy otwarciach punktów sprzedaży w dużych galeriach handlowych. Do formatu Future Store modernizowane są również najważniejsze działające już salony. W 2019 roku do sieci dołączyły 3 kolejne lokalizacje w tej koncepcji – w Bydgoszczy, Rzeszowie i Bielsku-Białej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Half Page (13-28.02.2020)
do góry strony