REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)

(fot. archiwum)

Strona 2 z 2
REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.

Czołowa piątka dotychczasowych partnerów Empik Marketplace w ostatnim roku odnotowała wzrosty sprzedaży na poziomie 156 proc.

– Dzięki temu, że Empik tak mocno wszedł w rynek internetowy, jest dostępny dla każdego, nawet w mniejszych miejscowościach. Produkty, które wcześniej, w innych kanałach sprzedaży, cieszyły się mniejszą popularnością tutaj zdobyły nowych odbiorców – podkreśla Monika Labuda, dyrektor operacyjny Fajneceny.pl, jeden ze sprzedawców na Empik.com.

Grono partnerów marketplace jest stale rozszerzane. Marka oferuje m.in. prosty i przejrzysty model współpracy przy braku dodatkowych kosztów obsługi czy utrzymania oferty. Potencjalni partnerzy podlegają weryfikacji pod kątem standardów współpracy, jakości ofert i wysokiego poziomu obsługi klienta a sprzedające już na platformie firmy badane są w zakresie poziomu satysfakcji i zadowolenia klientów za pomocą wskaźnika NPS (Net Promoter Score).

– Stawiamy na zaufanych partnerów – duże i średnie firmy o ugruntowanej pozycji i z doświadczeniem w obszarze e-commerce, wyznające zbliżone do naszych wartości. My zaś oferujemy im indywidualne podejście i wsparcie dedykowanego opiekuna biznesowego, widoczność produktów dla milionów klientów Empik.com oraz objęcie ich ofert kampaniami marketingowymi, które realizujemy przez cały rok. W odróżnieniu od konkurencji, poza standardową prowizją od sprzedaży nie pobieramy od sprzedawców dodatkowych opłat. Ta jest zaś naliczana dopiero w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia, a w przypadku rezygnacji klienta z zakupów sprzedawca nie jest obciążany żadnymi kosztami – podsumowuje Rafał Murawski, manager marketplace w Empiku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony