REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (od 29.05.2020 )

Empik poinformował w środę o rozszerzeniu swojego portfolio produktowego o aplikację do streamingu muzyki – Empik Music. Nowa usługa przeznaczona na smartfony jest w pełni zintegrowana z pozostałymi produktami działającymi pod szyldem marki.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)
Usługa Empik Music jest już dostępna

Usługa Empik Music jest już dostępna (fot. materiały prasowe)

Na start użytkownicy znajdą tu m.in. miliony utworów największych wytwórni, tysiące tekstów piosenek oraz inspiracje muzyczne od gwiazd i ekspertów, m.in. autorską playlistę Wojciecha Manna z premierą w każdy wtorek.

Logowanie do Empik Music będzie się odbywać z poziomu wspólnego konta Empik.com. Z kolei za abonament można płacić także w salonach stacjonarnych, bez konieczności podpinania karty. Użytkownicy Empik Premium mogą aktywować aplikację na dwa miesiące za darmo.

Muzyka to obok książek bardzo ważny segment działalności Empiku. Sieć od wielu lat jest liderem polskiego rynku sprzedaży muzyki na nośnikach fizycznych, takich jak CD i DVD czy płyty winylowe, a także muzyki cyfrowej w formacie mp3.

- Empik Music, w pełni polska aplikacja do streamingu, to dla naszej marki naturalny ruch w rozwoju oraz rozbudowa ekosystemu produktów i usług cyfrowych - mówi cytowana w komunikacie Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik. Przedstawicielka sieci handlowej wskazuje przy tym, że wejście przez spółkę w segment streamingu to naturalny ruch wynikający z obserwowanego trendu "przenosin muzyki do sfery digital".

Biblioteka systemu Empik Music na start obejmuje kilka milionów utworów największych światowych wytwórni muzycznych, takich jak Universal Music Group, Warner Music Group czy Sony Music Entertainment, a także setek zagranicznych i polskich wytwórni niezależnych. Twórcy usługi deklarują, że grono utworów będzie rozszerzane "każdego dnia". Ponadto w aplikacji będą pojawiać się także utwory lub specjalne wykonania dostępne na wyłączność.

- Dzięki Empik Music umożliwiamy klientom dostęp do tej samej muzyki, którą do tej pory kupowali w Empiku, ale w wersji streamingowej, z której można korzystać za pomocą smartfona w dowolnym miejscu i czasie. Liczymy na to, że dzięki wprowadzanym udogodnieniom uda nam się przekonać do nowej formy odkrywania muzyki także tę część klientów, która do tej pory nie była przekonana do rozwiązań mobilnych - komentuje Łukasz Kmiecik, New Business Director w Empiku.

I dodaje: - Analiza barier związanych z użytkowaniem aplikacji streamingowych pomogła nam w przygotowaniu oferty odpowiadającej potrzebom klientów, m.in. uwzględniającej możliwość płatności za abonament nie tylko online, ale także w salonach stacjonarnych. Osoby, które nie chcą podpinać karty kredytowej do wirtualnego konta w aplikacji, mogą opłacać usługę równie wygodnie w kasach naszych sklepów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony