REKLAMAROS-SWEET - Baner Główny (23.04. - 05.05.2019)
Empik Future Store w łódzkiej Manufakturze – nowa odsłona

Empik Future Store w łódzkiej Manufakturze – nowa odsłona (fot. mat. prasowe)

Empik wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Sieć chce się prezentować jako miejsce inspiracji dla realizacji wszystkich zainteresowań – od codziennych po niezwykłe. Zmieniła się strona internetowa, a także aplikacja mobilna. W sklepach sieci zmieni się jedynie komunikacja marketingowa.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Na odświeżonej stronie internetowej sieci oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku. Powstał też magazyn online – przewodnik po świecie zainteresowań, gdzie artykuły pisane przez ekspertów będą uzupełniane zaproszeniami na wydarzenia w realnym świecie.

Empik sieć salonów, sklep online i coraz szerzej używana aplikacja mobilna. Choć do tej pory marka kojarzyła się głównie z miłośnikami książek, muzyki, filmu czy szeroko pojmowanej kultury papieru, to dzięki poszerzonej ofercie w sklepie internetowym Empik chce pozyskiwać klientów o szerszych zainteresowaniach.

W salonach wszystko pozostanie jak dotychczas. Drobne zmiany pojawią się jedynie na poziomie komunikatów marketingowych – w warstwie tekstowej i graficznej. Natomiast sklep online i aplikacja mobilna, gdzie oferta jest znacznie szersza i obejmuje ponad 2 miliony produktów z różnych kategorii, od teraz są zbudowane tak, aby inspirować i ułatwiać znalezienie konkretnych artykułów. Mniej znane klientom Empiku światy produktowe: Dom i ogród, Zabawki, Dziecko i mama, Sport, Zdrowie i uroda, Elektronika zostaną lepiej wyeksponowane i uzupełnione dedykowanymi stronami wokół konkretnych pasji z poradami, artykułami i ciekawostkami.

– Przeprowadziliśmy badania wśród Polaków, by dowiedzieć się, jakie mają zainteresowania. Wyniki tych badań stały się podstawą do przygotowania całego spektrum działań, które mogą inspirować naszych klientów. Przygotowaliśmy między innymi stronę z dedykowaną zawartością „Empik Pasje. Magazyn online”, do którego teksty tworzą popularni blogerzy, influencerzy i dziennikarze – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.

Z badań wynika, że ponad jedna trzecia respondentów interesuje się tematami związanymi z domem i ogrodem, sport to hobby niemal 57 proc. ankietowanych, a podróżom poświęca się prawie jedna czwarta pytanych. Przy tym wszystkim prawie 90 proc. respondentów spędza czas czytając, oglądając i słuchając – co oznacza, że kategorie wydawnicze będące DNA ofertowym Empiku, są punktem wyjścia i bazą do odkrywania i rozwijania innych pasji.

Nowe pozycjonowanie marki zostało zilustrowane w wizerunkowym spocie Empiku. Kampania jest realizowana pod hasłem „Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki”. Obejmuje działania w telewizji, kinie oraz internecie – VOD, YouTube, social media, w okresie 13 lutego – 5 marca.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony