REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)
Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi w Polsce

Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi w Polsce (ETI)

Turecki producent słodyczy, firma ETi European Food Industries podsumowała pierwszy rok obecności w Polsce. Od wejścia na lokalny rynek firma wprowadziła produkty w czterech różnych kategoriach, rozpoczęła współpracę ze znanymi sieciami handlowymi oraz z sukcesem przeprowadziła szerokie kampanie marketingowe swoich flagowych produktów.

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

ETi działa na rynku polskim od marca ubiegłego roku, a sprzedaż pierwszych produktów rozpoczęła się między majem a czerwcem. - Ostatni rok był czasem wytężonej pracy, z której efektów jesteśmy niezwykle dumni. Przede wszystkim zbudowaliśmy lokalny, kilkunastoosobowy zespół i wprowadziliśmy słodycze ETi na półki wielu popularnych sieci handlowych. Oczywiście w tym obszarze wciąż dynamicznie się rozwijamy – nasze produkty dostępne są obecnie m.in. w Carrefourze, Makro, Tesco, Leclercu i wielu innych sklepach mówi Aleksandra Chrzanowska, General Manager ETi w Polsce.

ETi współpracuje szeroko z dystrybutorem Eurocash. Obecnie słodycze ETi można znaleźć w takich sklepach jak: Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Eurosklep, PSD, Mila oraz Frisco. Słodkości z logo ETi dostępne są również w Żabce, Stokrotce oraz Polomarkecie, a także w sieciach specjalistycznych: Empiku, One Minute, Inmedio, Relay, Virgin i Kolporterze oraz na stacjach benzynowych BP. Oprócz sieci handlowych sprzedaż prowadzi także sieć kin Cinema City.

Jak wskazuje Aleksandra Chrzanowska w ciągu ostatnich miesięcy firmie sprzyjały koniunktura gospodarcza oraz dynamiczny rozwój w segmencie słodyczy. - Analizując ostatnie miesiące, widzimy, że polscy konsumenci bardzo dobrze przyjęli nasz flagowy produkt – czekoladowe batoniki ETi Wanted. W lutym tego roku znalazły się na liście TOP 20 marek w kategorii countlines według Nielsena – to naprawdę świetne wyniki. Ich sukces wskazuje kierunek, w którym planujemy rozwijać portfolio produktów w Polsce, inwestując szczególnie w marki premium. Na pewno będziemy systematycznie poszerzać ofertę Wanted – już wkrótce pojawią się nowe produkty z tej linii, mocniej skupimy się też na naszych waflach w gorzkiej czekoladzie Dare oraz słodkich przekąskach z lodówki, Milk Burgerze – komentuje Aleksandra Chrzanowska i dodaje – Wciąż jesteśmy na etapie intensywnego budowania rozpoznawalności naszych marek. Mocno inwestowaliśmy w kampanie reklamowe ETi Puf oraz ETi Wanted, w najbliższym czasie planujemy kolejne działania promocyjne.

Portfolio ETi w Polsce obejmuje obecnie cztery segmenty: czekolady, herbatniki, ciasta i ciasteczka oraz przekąski schłodzone. Wśród najpopularniejszych produktów wymienić można m.in. czekoladowe batoniki ETi Wanted, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, czekoladowe przekąski dla najmłodszych Petito oraz skierowane do młodzieży herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony