REKLAMAVFK - baner główny

Zdaniem Luisa Amarala, prezesa Grupy Eurocash niektórzy producenci zdecydowanie faworyzują sieci handlowe, kosztem niezależnych detalistów. - Chcąc lepiej zarabiać drożej sprzedają klientom niezależnym. Musimy tę sytuację zmienić, aby niezależny handel miał takie same warunki zakupowe u producentów żywności, jak duże sieci handlowe – uważa Luis Amaral.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II
Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash. (Grupa Eurocash)

Z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że władze Grupy Eurocash były zdumione warunkami handlowymi, jakie otrzymała np. sieć Eko Holding, od niektórych producentów. Jedną z kategorii, w której sieć Eko miała istotnie lepsze warunki niż największy hurtownik w Polsce, był kontrakt na dostawy piwa przez jednego z największych producentów.

Zdaniem szefa Eurocash wielu producentów jest przekonanych, że rynek niezależny jest bardziej dochodowy niż nowoczesny, dlatego dostawcy oferują mniejszym sklepom wyższe ceny. - Pomimo naszej intensywnej pracy warunki zakupowe dla dyskontów są wciąż dużo lepsze niż dla małych sklepów – wyjaśnia Luis Amaral.

Luis Amaral zapowiedział, że zamierza podjąć działania zmierzające do tego, by małe sklepy franczyzowe będące partnerami spółki, miały takie same warunki zakupowe u producentów żywności, jak duże sieci handlowe. – Dostawcy nie zdają sobie sprawy, że takimi działaniami zabijają naszych klientów i uszczuplają też grono swoich odbiorców. Będziemy z nimi rozmawiać i tłumaczyć dostawcom jak w rzeczywistości wygląda sytuacja niezależnych handlowców – wyjaśnia prezes Eurocash. - Będziemy także na nich naciskać, aby proponowali uczciwe warunki zakupowe wszystkim, bez faworyzowania np. dyskontów.

Negocjacje i rozmowy z dostawcami w celu poprawy warunków zakupowych to jeden z głównych zadań władz Grupy Eurocash na kolejne 12 miesięcy.

Prezes Grupy Eurocash zapewnił także, że firma chce nie tylko wynegocjować lepsze ceny u dostawców, ale także cały czas pracuje nad optymalizacją kosztów i podniesieniem efektywności. - Chcemy zapewnić lepszą efektywność łańcucha dostaw, by koszty dla małych sklepów były niższe – dodaje.

Luis Amaral podkreślił, że aby zwiększyć konkurencyjność swoich klientów w stosunku do największych sieci handlowych firma chce mocno postawić na rozwój dostaw produktów świeżych, które mogą być atutem handlowców niezależnych w walce o konsumenta. - Chcemy poprawić zarządzanie dostawami produktów świeżych w swoich sieciach franczyzowych – mówi szef Eurocashu. Dodał, że chce wykorzystać do tego know how i skalę jaką dały firmie przejęcia sieci Eko i Mila.

Przypomnijmy, że już w ubiegłym roku szef Grupy Eurocash zapowiadał „odzyskanie” kategorii produktowych zagarniętych przez dyskonty. Dodał, że jest, to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed grupą w nadchodzących latach. „Aktualnie cena sprzedaży mleka w Biedronce jest niższa, niż cena po jakiej my skupujemy mleko od producenta. Musimy zatem skupić się na współpracy z dostawcami, utworzyć sieć dystrybucji marki własnej dla małego formatu tam, gdzie ma to ekonomiczny sens” – mówił jesienią 2016 r. Luis Amaral.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 41

  • 14
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 25
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (75)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ZYGI B 75 10 dni temuocena: 33% 

    Co miesiąc z spolki uciekają firmy. Wola płacic olbrzymie kary pieniezne niz zostac i dalej dac sie rolowac. Zniszczyli dosłownie i w przenosni wieksza czesc swoich partnerow handlowych. Sa zdolni utopic dobrze prosperujacy sklep po to by moc go przejac. Lokalizacje których żadna inna siec nie chce w eurokiczu mają doskonałe rekomendacje i są podsuwane nowym naiwnym ludziom. Te biznes palny pisane na jedno kopyto - każdy punkt w papierach będzie robić min 300 tys a jak przyjdzie co do czego to chyba ci klienci mają wyleżć z kukurydzy albo z rzeki i robić u was zakupy. Niewyobrażalna niekompetencja pracowników - zakrawająca na śmieszność. Oczywiście do czasu bo później za tę niekompetencję płacą franczyzobiorcy

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Igor 74 11 dni temuocena: 58% 

    Prezes chałturkę odstawia w mediach. Nic nie pomoże tej skompromitowanej firmie a takie piękne słówka to my słyszymy co pół roku przynajmniej. Co pół roku mają wzrost zadowolenia ze współpracy. Ze też mnie ta ankieta zawsze omija. Jest to bardzo droga sieć. Płacimy praktycznie za wszystko a na końcu jak potrzeba głupich 5 prod pod ulotkę to Eurokesz nie ma biedny z czego dać. Rozumiecie Państwo - firma nie ma 300 zł na wsparcie pod ulotke dla nierentownego sklepu tacy są biedni.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Dopel 73 11 dni temuocena: 64% 

    Eurocash walczy ze wszystkimi niestety. Sam wyrządza krzywdę mniejszym podmiotom a następnie stosuje wszeslki środki jakimi dysponuje, żeby takowego zniszczyć. Proszę uważać na e spólkę ponieważ posługuje się wekslami w razie jakichkolwiek problemów. Najsmutniejszą sytuację mają naciągnięci nowi franczyzobiorcy ponieważ nie wiedzą na co się piszą zawierając umowę z tą firmą a następnie doświadczają siłowej, jednostronnej współpracy. Kończy się to tragicznie.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Ogonek 72 11 dni temuocena: 0% 

    Oni dla dobra własnego wizerunku są wstanie powiedzieć wszystko. W sieci jest niedobrze i to bardzo. Sklepy od nich odchodzą dlatego prezes musi na uszach stanąć żeby pokazać jak się o dobro partnerów nie dba. Naciągają tych biedaków którzy prowadzą nierentowne placówki żeby w sieci zostali, żeby tylko liczba placówek się nie zmniejszyła. Działają na niekorzyść detalistów poprzez namowy by dalej prowadzili placówki bez potencjału. Jak pokażą a przy okazji nowego raportu kwartalnego - będą musieli - ile slepów zostało w sieci to banki w których otwarte mają linie kredytowe zaczną prosić o wyjaśnienia. Również dostawcy przeanalizują, czy aby nie przecenili spółki i zmniejszą bonusy. Już teraz sieć planów sprzedażowych nie wyrabia. EC szybko więc musi przemalować sklepy eco na decaki i w tabelkach nie będzie horroru. Jednak dla nowych inwestorów takie zachowanie spółki jest wiele mówiące. Kogo chcecie Państwo nabrać?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Boczul 71 12 dni temuocena: 64% 

    CO za stek bzdur. Wydaje się gościowi, że ktoś łyka te farmazony jak pelikan. Otóż nie Panie Amaral. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Pana firma ma nienajlepsze ceny na rynku dla swoich klientów, natomiast najlepsze warunki jeżeli chodzi o budżet z "tyłu". Może o tym będzie następny artykuł. Zastanówcie się nad tym.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~pluton 70 15 dni temuocena: 73% 

    Może w ramach walki o polski handel ec przestanie nękać windykacją ludzi których sam namawiał na prowadzenie biznesu. Najpierw ec poszukuje, namawia, i obiecuje cuda a następnie wysysa z nich każdy grosz. Trzeba było pozwolić prowadzic ludziom sklepy a nie nakładać kary finans na nich. Firma która "współpracuje" przy pomocy weksli i komorników raczej nie jest najbardziej przyjaznym partnerem biznesowym. Cieszę się, że ludzie zaczynają się otwierać i mówią wprost kim jest ec.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Skąpy prezes 69 16 dni temuocena: 79% 

    Pan prezes tyle dobra robi o ceny dba, o podmioty, detalistow, pracownikow no dusza człowiek. Ludziom tak zaslodzil życie ze z tej dobroci samobójstwa chcieli popełniać. Dostawcy tylko dają rabaty retro mies, kwartalne, roczne od zamówień homogenicznych, logistyczne, za wystawki, % miejsca w planogramie, od wprowadzenia indeksu, od ilości koszyków, płacą za udział w obowiązkowych gazetkach, sponsorują programy Ec, no tylko pan prezes zapomnieć że nie mają tych pieniędzy za darmo. Może w tej szlachetności przeznaczy pan trochę benefitow na ratowanie swoich franczyzobiorców i na ten handel.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Podatnik 68 16 dni temuocena: 73% 

    Wszyscy przy współpracy z nimi powinni mieć się na baczności i duzi i mali. Zadłużanie partnerów, nie płacenie fv, blokowanie dostawców, blokowanie wolnego rynku, uzależnianie partnerów od siebie, zastraszanie windykacją komorniczą, wymuszanie milczenia, otwieranie konkurencji wewnętrznej, stosowanie wrogich przejęć, oszustwa vat - to jest prawda o tej spółce. Zawsze są niewinni i zaskoczeni ale stosują kategoryczne rozwiązania. Zawsze mają gotowe odpowiedzi "zły franczyzobiorca", "zły dostawca", "zły kontrahent", "zły urzędnik". Teraz starają się przejąć sklepy i przerobić je na sklepy własne bo wstyd by było przyznać ile sklepów opuszcza ten koszmar w raportach. Na spotkaniach wyjdzie zaczipowany Waldek i będzie mówił o sukcesach których nie mają.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~kabi 67 19 dni temuocena: 64% 

    Przecież Eurocash przejmując mniejszych narzuca ceny producentom. Jakieś bzdury mówi.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~jerry 66 20 dni temuocena: 70% 

    Takie dostają warunki zakupowe jakie dają korzyści sprzedającym i tyle w temacie.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ZEBYM 65 20 dni temuocena: 79% 

    Moi drodzy.W sieci w której szefem do pozyskiwania i oceny lokalizacji jest ślusarz,pomaga mu magazynier,marketingiem rządzi poplutapawluta a dyrektorem jest były kasjer z magla nie można liczyć na zbyt wiele kochani. to jest groteskowy pariodyzm i jacynowatość nie mieści się w granicach tolerancji.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ZEBYM 64 20 dni temuocena: 80% 

    Moi drodzy.W sieci w której szefem do pozyskiwania i oceny lokalizacji jest ślusarz,pomaga mu magazynier,marketingiem rządzi poplutapawluta a dyrektorem jest były kasjer z magla nie można liczyć na zbyt wiele kochani. to jest groteskowy pariodyzm i jacynowatość nie mieści się w granicach tolerancji.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Hrubieszów 63 21 dni temuocena: 65% 

    Sądząc po poniższych wpisach źle się dzieje w Eurocash. Może trzeba przewietrzyć zasoby ludzkie albo przykład idzie z góry i jest przyzwolenie na takie działania. Tak czy tak PR idzie na dno, opinia również.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~erudyta 62 22 dni temuocena: 76% 

    Proszę Państwa. W sieci w której szefem ds pozyskiwania i oceny lokalizacji jest ślusarz, pomaga mu magazynier, marketingiem rządzi bibliotekarka a dyrektorem jest byly ekspedient z miesnego nie mozna liczyc na zbyt wiele. Dokładając fanatyzm i niefrasobliwość zawodową otrzymamy biznesową groteskę.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~hhhhhhhhh 61 22 dni temuocena: 69% 

    Jest to partner który otwiera sklep na slepie. Za kazdym sklepem idą kolejne zyski dla spółki więc nie dba o to jak skutkuje to na biezącej kondycji finansowej swoich partnerów. Jest to jedyny franczyzodawca w Polsce, który otwiera sklepy konkurencyjne swoim partnerom. Nie stosuje sie do altruistycznych zasad swojego autorstwa. Pracownicy fanatycznie realizują plany otwarć. Nie udziela wsparcia, dobija windykacją. Dlatego traci sklepy. W tym tępie odejsc to za 7 lat sklepow franczyzowych miec nie bedzie

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Betanin 60 22 dni temuocena: 74% 

    Co miesiąc odchodzi dużo sklepów z sieci. Nogdy wczesniej tak nie bylo. Wyjscie jest bardzo kosztowne dla sklepów a mimo to decyduja sie od nich uwolnic. Zle to wyglada. Nikt nie chce podzielic losu niektorych. Wystapiena prezesa jak za Lenina traktujace o niczym hasla propagandowe. Ci co sa wewnatrz znaja dzialania.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Pamiętamy 59 23 dni temuocena: 71% 

    W czasach gdzie sklep można otworzyć nawet w śpiączce wolność słowa musi doskwierać. Pozdrawiam.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Grażyna 58 23 dni temuocena: 69% 

    Tak walczy, że podstawowych marek nie ma przez pół miesiąca. Oni nie sprzedają a ty jak kupisz u kogoś innego to cię ukażą. Sam nie zje i drugiemu nie da.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Dorota 57 23 dni temuocena: 67% 

    Prezes chce powiedzieć, że teraz to już na poważnie zabiera się za te ceny. Musi coś mówić, żeby franczyzobiorcy zechcieli zostać w sieci. Ale to się nie uda. Już 10 lat dogania biedronkę a ta co chwilę odskakuje.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~DaB 56 23 dni temuocena: 68% 

    Eurocash dba o ceny dla niezależnego handlu? Wolne żarty. Dbają tylko o ceny dla swojego handlu, zależnego od EC

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~fuy 55 23 dni temuocena: 19% 

    Anonimie, może dlatego, że chyba występujesz tutaj pod wieloma nickami? Wiadomo czemu ma to służyć...

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Pytanie 54 23 dni temuocena: 35% 

    Dlaczego portal wstrzymuje komentarze?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Stanislaw 53 23 dni temuocena: 69% 

    Eurocash kopię leżącego. Co pół roku takie zapewnienia słyszymy. Prawda jest taka że jak masz 17 oczek marży to jesteś najdroższy w okolicy. Oferty beznadziejne, załoga oderwana od rzeczywistości. Nikt w tej firmie nie bierze odpowiedzialności za to co wprowadza czy co mówi. Ich koncepcje wprowadzane pod przymusem finansują franczyzobiorcy. Jak nie to szantaż. Eurocash pozwala zadłużać franczyzobiorców a nawet blokuje rozsądne decyzje. Później się okazuje że wszystko jest ich

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Kamień u szyi 52 23 dni temuocena: 69% 

    Prezes skacze na kurhanie handlu. Moj sklep popłynął. Jestem bankrutem. Od kilku lat specjaliści z ełrokeszu doradzali, klepali po ramieniu no cuda tylko nie pomogli. Ile mądrości padło to głową mała. Dalej sklep generował długi. Nie mogłam już dłużej okłamywać samej siebie że coś się odmieni. Ełrokesz wiedział jaka jest moja sytuacja. Chciałam sprzedać sklep i popłacić faktury. Mimo to że moja sytuacja była im znana, wiedzieli że się pogrążam po wyjściu nałożyli na mnie karę. Bo tak mogą. A to że nie mam z czego żyć mają w h*już.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Samobój 51 23 dni temuocena: 75% 

    Sklepy spółki są niezależne tylko w 4 %. Każdy. Czy on mówi o tym obszarze niezależności?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Adam punisher 50 24 dni temuocena: 75% 

    Ubrał się diabeł w ornat i do mszy ogonem dzwoni...

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Dominik 49 24 dni temuocena: 68% 

    Nie mam wrogów ale gdybym miał to najgorszemu z nich nie polecił bym tej spółki. Reprezentują prostą drogę do bankructwa. Silni tylko wizerunkowo. Teraz mają pełne portki, bo wychodzą na jaw ich machloje (Vat, AP, korupc, kary fin). Muszą się teraz dobrze pokazywać, bo za chwile ich nie będzie. Franczyzobiorcy rozglądają się za innymi markami, opuszczają sieć. Eurocash zachowuje się przy tym jak ch*m ze sztachetą i próbuje przekonać ich do zostania przy pomocy kar finansowych. Nie wiem czy kiedykolwiek zmądrzeją.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~5-10-15 48 24 dni temuocena: 76% 

    Kiedy Eurocash poda ile sklepów odeszło im z sieci od początku tego roku? I jaka jest "procedura" działania z takimi... Macie osobą komórkę do wystawiania weksli?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Anonim 47 24 dni temuocena: 71% 

    Z mojego doświadczenia wiem co potrafią zrobić przedsiębiorcom. Ten wywiad to gaszenie pożaru. Nic mi nie zostawili. Z jakiegoś powodu fascynuje ich wyrządzanie krzywdy bezbronnym

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Czerwony Waldemar 46 24 dni temuocena: 72% 

    Najpierw miło by było, żeby Pan Luis przestał walczyć ze swoimi franczyzobiorcami. Sami nas uczycie, że złe wiadomości tak szybko się rozchodzą a później tak długo się odbudowuje zaufanie. Czy Pan myśli, że tanimi obietnicami rozmyje pan to co robicie partnerom. Dla kogo ten artykuł jest? Dla tych co wahają się czy zostać w sieci? Zawsze ta firma miała nas za gorszy sort.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~deasel 45 24 dni temuocena: 70% 

    Zwykłe siane propagandy. Niszczą przedsiębiorców brakiem kompetencji, arogancją a nad wszystko brakiem wyobraźni. Faktycznym problemem handlu w Polsce jest dominacja Eurasów i całkowity brak odpowiedzialności za to co robią. Fatalna sytuacja na giełdzie jest dowodem na niepokojące sygnały. Sklepy odchodzą ich rynek się kurczy. Prezes maluje trawę.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~564KM 44 24 dni temuocena: 71% 

    Eurocash chce odwrócić uwagę od afery z zadłużaniem młodych przedsiębiorców. Skupiają się na ocieplaniu wizerunku. Naopowiadali bajki jak w tym artykule, ludzie uwierzyli i rozpoczął się koszmar. Eurocash tylko jedno potrafi.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Adam punisher 43 24 dni temuocena: 69% 

    Ubrał się diabeł w ornat i na mszę ogonem dzwoni...

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Dezerter 42 24 dni temuocena: 70% 

    Prezesowi handel na rękach umiera. Reanimuje z komornikami ale słabo. Weksle się kończą czy co?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Tolek 41 24 dni temuocena: 76% 

    Komornikiem ich. Jak wszystkich

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Groteska 40 24 dni temuocena: 75% 

    Prezes to skarb. Będzie bił się za tych malutkich.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Trup w szafie 39 24 dni temuocena: 74% 

    :) handel zabity! Eurocash bada kto zabił

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Wladimir 38 24 dni temuocena: 79% 

    Pomoc od Luiza przychodzi jak hiszpańska inkwizycja

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Handlowiec 37 24 dni temuocena: 77% 

    Akurat Pan Prezes martwi się o niezależny handel. Chyba tylko pod tym kątem aby go w niedalekiej przyszlosci przejac i dac tyle aby wystarczylo na marna egzystencje.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Niki 36 24 dni temuocena: 78% 

    Nikt w dobre intencje już nie wierzy. Ani w obiecanki. Fakty mówią za siebie.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Kartofelek 35 24 dni temuocena: 77% 

    Co za pierdole*y. Proszę opowiedzieć co słychać u byłych franczyzobiorców. U tych co poczuli tę walkę na własnej skórze.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Hubert 34 24 dni temuocena: 73% 

    A Eurocashowi znowu mało. Chyba się im zaczyna palić. Nic dziwnego jak kasa jest przewalana na projekty ktore generuja zbyt duze koszty

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Gruby kit 33 24 dni temuocena: 70% 

    Prezes bzdury opowiada. Nie wie co się dzieje u niego. Opowiadankami chce przyciągnąć nowych franczyzobiorców. Że starymi już nie ma co rozmawiać bo nie są naiwni.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Berjump 32 24 dni temuocena: 71% 

    Dla mnie to najgorszy rodzaj paserstwa. Gdybyście państwo wiedzieli jaką jest prawda o cenach to prezes by na taczkach wyjechał. O sklepach się dużo mówi. Mogę tylko współczuć.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Romuald 31 24 dni temuocena: 74% 

    Pan prezes walczy z dostawcami o swoje. Tak jak ze sklepami. Niszczycie ten handel. Razem budowaliśmy sieć. Zabiegi wizerunkowe nie pomogą. Każdy wie jak potraktowaliśmy niektórych. Musiałbym być nienormalny żeby jeszcze raz się z wami dogadać. Artykuł dla naiwnych.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Anonim 30 24 dni temuocena: 74% 

    Sklepy zmuszają do pracy pod ich dyktando. Teraz jak nie zgodzą się na udostępnianie zmian w systemie tak to są gorzej traktowani. Szantażują sklepy żeby nie mogły same swoich faktur wprowadzać.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Ulanka 29 24 dni temuocena: 66% 

    Współpraca w formie enklawy. Niby twoje ale nic sam zrobić nie możesz. Odpowiadasz tylko za straty. Ojcem sukcesu jest zawsze eurocash

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Tylko Kraków 28 24 dni temuocena: 71% 

    Prezes jeździ i prosi o spotkania a całą firmę rozwalają mu podlegli pracownicy. Jak słyszy o tym jak wnętrze jego firmy wygląda to nie wierzy. Nic z tym nie robi a na końcu wygłasza szlachetne zapowiedzi. Panie prezesie ja już z panem rozmawiałem. Partnerów trzeba szanować na każdym etapie. Teraz jest płacz bo nie ma kto sprzedawać. O cenach od lat mówimy.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Stary fb 27 24 dni temuocena: 71% 

    Słyszałem o ich franczyzobiorcy, który miał poważne problemy ze zdrowiem. Miał raka i chciał sklepy przepisać na syna. Jeden dyrektor utrudniał sprawę. Nie udało się chłopinie wygrać ani walki z rakiem ani z tym dyrektorem. Przejęli mu sklepy. Tak postępują tylko k***y. EC jak coś robi to tylko dla siebie

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Gtr 26 24 dni temuocena: 84% 

    Ale .... Następnym razem Eurocash zadba o to by komentarze nie były dostępne. Eurocash blokuje dostawców. Sklepy chcą brać ale nie mają nic do powiedzenia. Sami nie znają umiaru.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Samuray 25 24 dni temuocena: 71% 

    Współpraca z nimi jest bardzo kosztowna

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Hgjkihbnmj 24 24 dni temuocena: 74% 

    Ciężko zrozumieć o czy oni tak naprawdę myślą. Ta firma choruje na swego rodzaju autyzm. Rozmawiasz z prezesem -prosi żebyś nie wychodził z firmy, że dadzą to czy to a w tym samym czasie przychodzi monit od innego prac tej samej firmy. Co pół roku słyszymy że doganiamy biedronkę. I tak od 10lat.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Danuta 23 24 dni temuocena: 67% 

    Wszystkie problemy rozwiązywane są siłowo. Z producentami, z pracownikami i ze sklepami. Później piszą bajki, że dla dobra naszego 2tygodnie piwa nie ma na sklepach. Jak nie ma u was to pozwólcie kupić gdzieś indziej. Ale nie. Obrót leci ale dla mojego dobra, podstawowych Mark nie ma ale nie mogę zatowarowac sklepów. Zgadzam się z przedmówca mi. Drą tylko pod siebie. Nie jednego skończyli.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Llllllllllńnnnnnmmmmmm 22 24 dni temuocena: 69% 

    Populistyczne hasła Prezesa. Przejechali się na kosztach. Zachłanność nie popłaca. Wydawało im się że świeżyzna to taka prosta sprawa. Co za dużo to niezdrowo. Ceny macie dobre. Nie ten kurek trzeba przykręcić.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Sylwia 21 24 dni temuocena: 69% 

    A to dobre. Teraz prezes będzie walczył o ceny? Sklepy nawet faktury same wprowadzić nie mogą. Całkowity monopol. Walczą o ceny ale dla siebie. Franczyzobiorców mają w nosie.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~bocek 20 24 dni temuocena: 11% 

    Mam dziwne wrażewnie, że to jedna i ta sama osoba wstawia te wszystkie komentarze. No może dwie, max trzy osoby... Pytanie: dlaczego?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Anonim 19 24 dni temuocena: 85% 

    Eurocash sam zabija handel. A UOKiK pozwala na kolejne fuzje. Wszyscy wiemy jak się to odbywa świat jest mały. Nie wchodzi się z kimś w kooperację kto nie wie co to znaczy. Eurocash pracuje na zasadzie weksli i komornika. Teraz jeszcze producenci się z nimi patyczkują ale skala odejść sklepów z sieci jest ogromna i niedługo może się okazać ze Eurocash to całkiem mała spółka. Każde wyjście to kilkadziesiąt tysięcy kary (na jeden sklep) a nawet to nie przekonuje franczyzobiorców żeby u nich zostać. Nie uszanowali swoich partnerów którzy tworzyli tę sieć od lat. Pokazali swoje najgorsze oblicze na młodych z akademii - dobrze że nikt się nie powiesił. Teraz machina ruszyła.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Prokurator puk puk 18 24 dni temuocena: 72% 

    Jeżeli się komuś wydaje że spółka taka prawdomówna to jest w ogromnym błędzie. Umowa swoje, na rozmowach zupełnie co innego. Producenci w Polsce nie są naiwni ale umowę podpisujecie z jakąś intencją. Więc ją odmawiacie i obie strony precyzują ustnie co mają na myśli. Następnie w toku współpracy (nie tylko między producentami ale również z frankami) napotyka się na nieuzasadnione koszty, okazuje się że to wszystko twoja wina. Nigdy nie jest wina spółka. Nigdy nie było żadnych ustaleń i jak się nie podoba to wypad.. Masz faktury nie wiadomo skąd do zapłacenia, pół towaru się przekręciło a u franków nie ma lepiej. Kupujesz piwa 200sztuk i dostajesz obciążenie kaucją na opakowania na 250. Sklep otwierają na sklepie. Jeden zjada drugiemu obrót. To jedyny franczyzodawca w pl który otwiera konkurencję swoim Frankom. Później masz rozprawy bo im się należy jeszcze kasą jak wyjdziesz z sieci. Co z tego że zniszczyli twój biznes. Ludzie chcą się zabić, zadłużenie wielkie i cały czas rośnie.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~bakbar 17 24 dni temuocena: 78% 

    widziały gały co brały lojalności w tym kraju nie było i nie ma prawie żadnej, każdy szedł za cena, za pieniadzem nie patrzac na długofalowe konsekwencje takich "okazji" bo jak Eurocash dawał dobre ceny to lecieli wszyscy, z czegoś te parę dużych baniek zrobili i chyba nikomu pistoletu do skroni nie przystawiali z drugiej strony ich koledzy z Portugalii cenami rozwalaja od lat rynek stosujac te same praktyki i za chwilę to będzie 60mld w samym JMD i rok w rok dokładaja kolejne bańki producenci żywności w tym kraju powinni spojrzeć w lustro i mówić "moja wina moja wina moja bardzo wielka wina" mylę się? oj chyba nie bo 3% - 5% różnice na kontraktach to rozumiem ale doprowadziliście do różnic 10% 15% i więcej... zreszta mleko już się rozlało i nikomu się jakoś nie spieszy żeby prostować

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~plotek 16 25 dni temuocena: 83% 

    Słyszałem, że jest taki dyrcio z Krosna który podobno źle zniósł to, że jeden gość - też z AP nie chciał się z nim przytulać czy coś w tym stylu. Chyba odmówił skutecznie bo z zemsty tamten pozwolił zagrzebać dobrze działający sklep i wydał zgodę na postawienie konkurencji. Też historie niestworzone szły do zarządu żeby gościa oczernić i zatuszować syf co sam mu zrobił.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Zniszczyli mnie w 2lata. 15 25 dni temuocena: 70% 

    Takiego gnębienia jakie stosuje Euro.... Nie ma nigdzie. Producenci zabijają handel? Ciekawe dlaczego tylko w Eurocash. Miałem firmę i uwierzyłem właśnie takim słodkim obietnicom. Ta firma ma w d***e handel a na pewno swoich franczyzobiorców. Panie prezesie wszyscy wiemy co zrobiła twoja firma z franczyzobiorcami z Akademii. Gdzie prokuratura? Myślałem że paserstwo jest przestępstwem w Polsce.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Anonimowy 14 25 dni temuocena: 66% 

    Firma działa na zasadzie po trupach do celu. Przeżyłem na własnej skórze ich "wsparcie". Pan prezes nie ma chyba wiedzy jak wyglądają realia współpracy z nimi. W sklepach ceny wysokie ale nie z winy dostawców. Dostawcy już więcej dać nie mogą. Artykuł stworzony z myślą o promocji Eurocash. Jaka to musi być wspaniała firma tak bezinteresownie walczyć za tych nieudolnych franczyzobiorców. Prezes sam pierś nadstawia za swoje owieczki w walce z tymi nieludzkimi producentami. Prawda jest taka że w Ec się pali prezesowi bo franczyzobiorcy nie chcą już dłużej współpracować z nimi. Jeszcze ten skandal z Programem Akademii Przedsiębiorczości. Wstyd panie Luis.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~John 13 25 dni temuocena: 42% 

    Szalik zapomniał zdjąć :)

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Cenzura? 12 25 dni temuocena: 71% 

    Wczoraj dodałem komentarz i portal go nie puścił? Jest jakaś cenzura na portalu?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Nienienie 11 25 dni temuocena: 81% 

    Widać że pracownicy Ec już wstali po wpisach o moderacji. Obowiązkiem każdego z kto miał do czynienia Eurocash jest opisanie prawdy o współpracy z tą firmą. Siłowa, bezlitośni , niekompetentni. Faktycznie walczą zarówno z przedsiębiorcami o granty jak i z franczyzobiorcami. W wyniku współpracy z nimi franczyzobiorcy tracą wszystko co mieli bo tak szybko postępuje zadłużenie. Ja straciłem mieszkanie i mam komornika do końca życia dzięki tej waleczności Eurocash i.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Dobra zmiana u drzwi 10 25 dni temuocena: 78% 

    Jaki LudzkiPan... Janosik normalnie, choć z Portugalii. Sam nie zje, biednym niezależnym odda. Tymczasem prawda jest taka, że firma ta działa w sposób mający mało wspólnego z etyka, zarówno z dostawcami jak i franczyzobiorcami. Również z obowiązującym prawem (sprawa VAT). Z partnerami handlowymi normalna firma współpracuje, nie "walczy". A te wszystkie faktury "za nic" to tez forma walki? A to gnębienie franczyzobiorców? To dla ich dobra?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~To nie wina producentów 9 25 dni temuocena: 81% 

    Nie zgadzam się z tym, że to producenci windują ceny. Producenci mają wiele wydatków dodatkowych związanych z tą firmą. Stwierdzenia pana prezesa to zwykłe malowanie trawy. Sami niszczą handel nieodpowiednimi decyzjami. A co zniszczyło franczyzobiorców z akademii przedsiębiorczości? Też producenci? To nie producenci pomagali zaciągać kredyty osobom, których nie było na nie stać tylko Eurocash. Producenci ratują handel ale to niestety przez Eurocash płynie towar do odbiorców końcowych.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Albina 8 26 dni temuocena: 82% 

    Sami niszczą handel wyniszczając swoich franczyzobiorców. Co za hipokryzja.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Pytanie do prezesa 7 26 dni temuocena: 81% 

    Zgadzam się z przedmówca. Oni walczą z dostawcami. Walczą z franczyzobiorcami. Zauważyłam że mają wszystkich za gorszych od siebie, nie umieją się przyznać do błędów. Od lat tak działają może kiedyś książka powstanie o ich metodach. Dla nich nie jesteśmy partnerami do rozmów. Sklepy przechodzą do innych sieci masowio i to nie tylko te nowe ale również ci długoletni franczyzobiorcy mają dosyć. Może powstanie artykuł w którym skonfrontują się pan A ze wszystkimi którym zabrał lub zabiera wszystko co mieli. Pewnie pierwszy raz w życiu by się dowiedział jak jego firma działa i jak są traktowani przez pracowników Ec. Panie Lucjan Amarall starczy ci na to odwagi spojrzeć w oczy wszystkim którym odebrałeś wszystko ?

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Magdalena 123456 6 26 dni temuocena: 80% 

    Wydaje mi się, że era eurocashu się kończy. Faktycznie kiedyś ten format był wow ale teraz producenci nie dają rady i muszą budować nową siatkę odbiorców. Dużo zależy od franczyzobiorców czy kierowników a oni są tam też dobrze "traktowani" przez Eurocash i biorą poza nimi.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Nosił wilk... 5 26 dni temuocena: 80% 

    Słyszałam, że sprawy związane z kontrolami teraz mają coś wspólnego z tym kredytem jaki dostali na 700 mln. rewolwingowy. Podobno ktoś chciał się mocno wzbogacić i namotał bogu ducha winnych świeżynek na sklepy we franczyzie, żeby dostać kredyt. Sprawa faktycznie jest poważna bo Uokik wzywa ludzi do oświadczeń. Ponoć ludzi tak zniszczyli, że ciężko patrzeć.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ITPI 4 26 dni temuocena: 80% 

    Widać co się dzieje. A w mojej opinii tytułowe słowo "zabijają" jest trafne ale wykonawcą nie są producenci. Ten bandzior E... wykołował tyle osób, że to strach. Co się działo z franczyzobiorcami najwyraźniej przeniosło się na dostawców. Z tego co widzę to wszyscy dają dyla stamtąd a E... nie nadąża z aktualnościami sklepy pozamykane rok temu jeszcze wiszą jako działające. W firmie się śmiejemy że ten tysięczny sklep to już z 20 razy otwieramy.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~AS 3 26 dni temuocena: 69% 

    Od lat 90 gdy wprowadzono za wałęsę pierwsze markety wiadomo było że tej nie równej konkurencji małe sklepy nie przetrwają i tak było i jest,po drugie kiedyś na początku lat 90 miałem okazję pogadać z jednym biznesmenem pytając go a co z małymi sklepami odpowiedź była krótka upadną.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Ala 2 26 dni temuocena: 79% 

    Jak narazie E walczy z młodymi ludźmi - byłymi franczyzobiorcami przy pomocy weksli i komorników.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~Obiektywny Benjamin 1 26 dni temuocena: 79% 

    Z dostawcami sie wspolpracuje a nie walczy. Niestety w Ec nigdy tego nie rozumieli i jedyna strategie jaka znaja to zamordyzm i wykanczanie dostawcow. I to nie tylko tych "nieposlusznych" ale wszystkich jak leci, ktorzy nie maja wystarczajaco sily zeby sie postawic. Zaden przyzwoity kupiec nie zostaje tam na dluzej widzac co sie dzieje i czego wymaga zarzad. Ec nie jest nikomu potrzebny, a gadka o wspieraniu tradycyjnego handlu to taka mantra LA, w ktora sam nie wierzy... Mam nadzieje, ze takie firmy zniknal z polskiego rynku.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony
"