REKLAMASUPPORT MEDIA - EUROCASH - Baner główny (maj -czerwiec )
Najnowszy regał Faktoria Win stanął w sklepie Społem na warszawskiej Pradze.

Najnowszy regał Faktoria Win stanął w sklepie Społem na warszawskiej Pradze. (mat. prasowe)

Od początku powstania konceptu Faktoria Win Polacy sięgnęli po kilkanaście milionów butelek wina ze specjalnie zaprojektowanych regałów. Można je znaleźć już w 4500 sklepach w całej Polsce. Najnowszy pojawił się na warszawskiej Pradze.

REKLAMABinaria (eMIXIT) - Belka w artykułach_v.1

Faktoria Win to rozwijany przez Grupę Eurocash projekt, który w ciągu 4 lat zrewolucjonizował sprzedaż win stołowych w małych i średnich sklepach, znacząco przyczyniając się do wzrostu sprzedaży tej kategorii w placówkach małoformatowych. W ramach współpracy z właścicielami niezależnych sklepów, Faktoria Win zapewnia specjalny regał na wino, tematycznie podzielony na pięć okazji, w związku z którymi Polacy najchętniej kupują wino: Do posiłku, Na prezent, Na randkę, Relaks i Z przyjaciółmi. Każda obejmuje wyselekcjonowane wina różniące się od siebie smakiem, kolorem, aromatem i ceną. Asortyment Faktorii Win obejmuje obecnie około 500 pozycji.

W całej Polsce jest już 4500 sklepów z winnym regałem Faktorii Win. Pierwszy pojawił się w listopadzie 2013 r., a najnowszy stanął w ostatnich dniach w sklepie Społem mieszczącym się w nowym centrum handlowym Rondo Wiatraczna na warszawskiej Pradze.

Od początku powstania konceptu Faktoria Win Polacy sięgnęli po blisko 15 mln milionów butelek ze specjalnie zaprojektowanych regałów, a tylko w 2017 r. wartość sprzedaży sięgnęła 100 mln zł.

– Faktoria Win to koncept, który ułatwia Polakom zakup wina w ich pobliskim sklepie. To też odpowiedź na rosnące zainteresowanie winem wśród konsumentów – rocznie w Polsce wypija się już niemal 4 litry wina stołowego na osobę, podczas gdy w 2013 r. były to około 3 litry na osobę, oraz szacuje się, że rosnący w stabilnym tempie winny trend będzie się utrzymywać przez następne lata. Tworząc ten koncept, opieraliśmy się na analizie rynku, śledzeniu trendów sprzedażowych i upodobaniach konsumentów. Dzięki temu Faktoria Win doskonale trafia w gusta polskich klientów i jest w stanie zaproponować najlepszą ofertę win w połączeniu z atrakcyjną ceną – mówi Michał Groniewski, dyrektor Faktorii Win z Grupy Eurocash.

Faktoria Win to nie tylko specjalne regały z bogatym wyborem win stołowych. Klienci mogą również skorzystać z przepisów i porad, a także z serii kursów wiedzy o winie, jakie są publikowane w bezpłatnym Magazynie Faktorii Win. Jego poszczególne numery dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej faktoriawin.pl. Projekt Faktorii Win został nagrodzony w prestiżowych konkursach marketingowych, m.in. Effie i Innovation AD.

Od ubiegłego roku Grupa Eurocash rozwija podobny do Faktorii Win koncept – Piwne Terytoria. To pierwsze w Polsce kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży piw rzemieślniczych w niezależnych sklepach spożywczych. Obydwa koncepty są dostępne dla sklepów zrzeszonych w sieciach franczyzowych oraz partnerskich Grupy Eurocash. Do współpracy Grupa zaprasza także przedsiębiorców niezrzeszonych. Jest otwarta na współpracę z najlepszymi sklepami, które chcą oferować swoim klientom szeroki wybór gatunków piwa i wina.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony