REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

Organizator: Euromonitor International

Miejsce: Hotel InterContinental, Warszawa

Data rozpoczęcia: 25.10.2017

W ubiegłorocznym śniadaniu prasowym zorganizowanym przez Euromonitor wzięło udział około 80 osób

W ubiegłorocznym śniadaniu prasowym zorganizowanym przez Euromonitor wzięło udział około 80 osób (Fot. Euromonitor International)

25 października w hotelu InterContinental w Warszawie odbędzie się seminarium „ Handel i FMCG: modyfikowanie strategii w połączonym świecie” skierowane do top managementu, przedstawicieli sektora finansowego, firm doradczych, instytucji rządowych i organizacji branżowych. Miesięcznik „Wiadomości Handlowe” jest patronem branżowym wydarzenia.

To już drugie spotkanie branży FMCG, które światowa agencja badawcza Euromonitor International organizuje w Warszawie. W pierwszej konferencji, która odbyła się rok temu we wrześniu, wzięło udział około 80 ekspertów związanych z sektorem FMCG, wśród nich prezesi i członkowie zarządów firm, przedsiębiorcy, analitycy. Tegoroczne seminarium będzie miało podobną formułę, ale bogatszy program (potrwa od godz.13 do 18).

Uczestnicy wysłuchają prelekcji, podzielą się opiniami, będą mogli wziąć udział w spotkaniach biznesowych itp. – Seminarium będzie szczególnie interesujące dla detalistów oraz przedstawicieli firm zajmujących się żywnością, kosmetykami i produktami higieny osobistej, a także napojami alkoholowymi i bezalkoholowymi – zapowiada Lina Sidorenke, project manager z agencji Euromonitor International.

Konferencja będzie podzielona na trzy prezentacje. Jako pierwszy wystąpi Georgij Grebinskij, manager ds. badań w Euromonitor International, który nakreśli jak sytuacja ekonomiczna wpływa na rynek polski i region Europy Środkowej. Kolejna prelegentka, Marija Milasevic, starszy analityk ds. badań w Euromonitor International, omówi nowe koncepty handlowe w Polsce i krajach regionu. Z kolei Jurgita Biceika, szefowa sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w Euromonitor International, przedstawi portret współczesnego konsumenta przez pryzmat kształtujących go trendów. Po prelekcjach odbędzie się dyskusja z udziałem przedstawicieli firm PwC, Orbico, Amrest i L’oréal.

Euromonitor International to światowy lider w zakresie badań strategicznych na rynkach konsumpcyjnych. Jako niezależna agencja badawcza oferuje dostęp do szczegółowych i bezstronnych informacji na poziomie regionów, krajów, kategorii i kanałów dystrybucji. Z firmą współpracuje 800 analityków na całym świecie.
Wstęp na seminarium jest bezpłatny, liczba miejsc jest ograniczona. Rejestrować się można na stronie http://go.euromonitor.com/polish-seminar
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 15

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 8
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"